Idea- ja suunnitelmaseminaari (5op)
Toteutuksen tunnus: 7Y00CO72-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 15.05.2015 - 07.12.2015
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2016 - 31.07.2016
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 5 op
- TKI-osuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Fysioterapeutti
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Hyvinvointiteknologian ylempi tutkinto-ohjelma (tekniikan ja liikenteen ala)
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opiskelija kirjoittaa ideapaperin opinnäytetyönsä tarpeesta ja lähtökohdista.
Opiskelija esittää ideansa koko ryhmälle ja osaa perustella ideansa tarvetta työelämälähtöisesti.
Sisältö (Opintojakso)
Ideapaperin kirjoittaminen ja idean esittäminen; Kirjallisuuskatsaus; Opinnäytetyön suunnitelmaraportin kirjoittaminen ja suunnitelman esittäminen.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Kirjalliset työt ja suulliset esitykset: Ideapaperin kirjoittaminen ja idean esittäminen; Kirjallisuuskatsaus; Opinnäytetyön suunnitelmaraportin kirjoittaminen ja suunnitelman esittäminen.
Läsnäolo seminaareissa.
Arviointikriteerit - hylätty (0) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opiskelija ei ole suunnitellut ja kirjoittanut opinnäytetyöstään ideapaperia eikä esittänyt ideaa suullisesti muulle opiskelijaryhmälle.
Opiskelija ei ole tehnyt opinnäytetyönsä aiheeseen liittyvää kirjallisuuskatsausta.
Opiskelija ei ole kirjoittanut opinnäytetyön suunnitelmaraporttia eikä esittänyt suunnitelmaa suullisesti muulle ryhmälle.
Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opiskelija osaa suunnitella ja kirjoittaa opinnäytetyöstään ideapaperin ja esittää idean suullisesti muulle opiskelijaryhmälle.
Opiskelija tekee opinnäytetyönsä aiheeseen liittyvän kirjallisuuskatsauksen, mutta katsauksessa ei ole käytetty kuin muutamaa tietokantaa ja katsaus sisältää joitakin kotimaisia ja vain muutaman kansainvälisen tutkimusjulkaisun sekä muita aihetta käsitteleviä julkaisuja.
Opiskelija kirjoittaa suunnitelmaohjeeseen nähden puutteellisen opinnäytetyön suunnitelmaraportin ja esittää vain osia suunnitelmastaan suullisesti muulle ryhmälle.
Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opiskelija osaa suunnitella ja kirjoittaa opinnäytetyöstään hyvän ideapaperin ja esittää idean suullisesti muulle opiskelijaryhmälle.
Opiskelija tekee opinnäytetyönsä aiheeseen liittyvän kirjallisuuskatsauksen, joka sisältää sekä kotimaisia että kansainvälisiä tutkimusjulkaisuja ja muita aihetta käsitteleviä julkaisuja.
Opiskelija osaa kirjoittaa hyvän opinnäytetyön suunnitelmaraportin ja esittää suunnitelman suullisesti muulle ryhmälle.
Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opiskelija osaa suunnitella ja kirjoittaa opinnäytetyöstään erinomaisen ideapaperin ja esittää idean suullisesti muulle opiskelijaryhmälle.
Opiskelija tekee opinnäytetyönsä aiheeseen liittyvän kirjallisuuskatsauksen, joka sisältää runsaasti sekä kotimaisia että kansainvälisiä tutkimusjulkaisuja ja muita aihetta käsitteleviä julkaisuja.
Opiskelija osaa kirjoittaa erinomaisen opinnäytetyön suunnitelmaraportin ja esittää suunnitelman suullisesti muulle ryhmälle.