Asiakaslähtöisyys projektijohtamisen keskiössä (2op)
Toteutuksen tunnus: 7Y00CM98-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 15.05.2015 - 07.12.2015
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2016 - 31.07.2016
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Fysioterapeutti
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Hyvinvointiteknologian ylempi tutkinto-ohjelma (tekniikan ja liikenteen ala)
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opiskelija tietää asiakaslähtöisen projektinjohtamisen keskeiset sisällöt.
Opiskelija osaa organisaation projektikulttuurin kehittämisen perusteet, erityisesti asiakkuuksien näkökulmasta.
Opiskelija tietää projektipäällikön tehtävät ja vaatimukset.
Sisältö (Opintojakso)
Projektijohtamisen perusteet.
Organisaation projektikulttuurin kehittäminen ja projektimallit osana organisaation johtamiskäytänteitä.
Erilaiset projektitoiminnan viitekehykset ja ohjausryhmätyöskentely.
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
Viimeinen lähikerta ja tarvittaessa muussa sovitussa ajankohdassa
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Oppimistehtävät
Tentti
Aktiivinen osallistuminen työskentelyyn
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
luennot
Ryhmätyöt ja -keskustelut
Oppimistehtävät
Oppimateriaalit
Ilmoitetaan opintojakson alussa Tabulassa
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Työmääräodote:
-lähijaksot ja oppimistehtävät 1 op
-tentti ja siihen valmistautuminen 1 op
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Oppimistehtävät tehdään kokemuksiin nojautuen ja omaan työorganisaatioon liittyen (joko nykyiseen tai aiempaan)