Personal Sales and Customer Service (3cr)
Code: 4A00CM87-3003
General information
- Enrolment period
- 25.01.2016 - 01.03.2016
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 07.03.2016 - 10.06.2016
- Implementation has ended.
- Credits
- 3 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Business Information Systems
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Information Systems
Objectives (course unit)
Hyvän suorituksen osaamistavoitteet:
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa myyntitilanteita.
Opiskelija osaa neuvotella projektitoimeksiannosta
Opiskelija osaa neuvotella ylläpitosopimuksesta
Opiskelija osaa analysoida asiakaspalveluprosessia
Hyväksytyn suorituksen osaamistavoitteet:
Opiskelija osaa analysoida myynti ja asiakaspalvelutilanteita sekä ulkoisten että sisäisten asiakkaiden kanssa.
Opiskelija tunnistaa omat vahvuutensa myynti- ja asiakaspalvelutyössä.
Opiskelija ymmärtää projektien myymisen vaihtoehdot
Content (course unit)
Ydinkysymyksiä sisällöstä:
Miten esittelen ja myyn tuotteen tai palvelun?
Miten rakennan asiakkuuden?
Mistä asiakkaan kanssa pitää sopia?
Exam schedules
Kirjatenttitehtävä noin 3 vkoa aloituksesta
Lopputenttitehtävät + arviointipalaute noin viikko ennen opintojakson päättymistä
Uusintatenttimahdollisuus noin kuukauden kuluessa opintojakson päättymisestä
Assessment methods and criteria
Esitykset ja palautukset 60 %
Henkilökohtainen harjoitustyö 40 %
Kaikki vaaditut palautukset tehtävä
Poissaolo vaikuttaa laskevasti arvosanaan
Student workload
27 h / op:
lähiopetus 35%
tuntitehtävät 35%
harjoitustyöt 30%
Further information
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa myyntitilanteita.
Opiskelija osaa neuvotella projektitoimeksiannosta
Opiskelija osaa neuvotella ylläpitosopimuksesta
Opiskelija osaa analysoida asiakaspalveluprosessia
Hyväksytyn suorituksen osaamistavoitteet:
Opiskelija osaa analysoida myynti- ja asiakaspalvelutilanteita sekä ulkoisten että sisäisten asiakkaiden kanssa.
Opiskelija tunnistaa omat vahvuutensa myynti- ja asiakaspalvelutyössä.
Opiskelija ymmärtää projektien myymisen vaihtoehdot
Ydinkysymyksiä sisällöstä:
Miten esittelen ja myyn tuotteen tai palvelun?
Miten rakennan asiakkuuden?
Mistä asiakkaan kanssa pitää sopia?
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa yksinkertaisia myyntitilanteita, projektitoimeksiantoja, ylläpitosopimuksia ja analysoida asiakaspalveluprosesseja.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa myyntitilanteita, projektitoimeksiantoja, ylläpitosopimuksia ja analysoida asiakaspalveluprosesseja.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa haasteellisia myyntitilanteita, projektitoimeksiantoja, ylläpitosopimuksia ja analysoida asiakaspalveluprosesseja.