Siirry suoraan sisältöön

Staffordshire University and TAMK Finland Collaborative Project (Yhteistyöprojekti Staffordshiren yliopiston kanssa) (2op)

Toteutuksen tunnus: 1L00CS97-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.07.2015 - 31.07.2015
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
02.11.2015 - 15.01.2016
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
2 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Ammatillinen opettajankoulutus
Opetuskielet
suomi
Opettajat
Jori Leskelä
Sisko Mällinen
Vastuuhenkilö
Sisko Mällinen
Opintojakso
1L00CS97

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opettajaopiskelija osaa

- tehdä yhteistyötä verkossa ja käyttää siihen soveltuvia työkaluja

- vertailla ja arvioida oppimisympäristöjä eri kulttuureissa

- toimia monikansallisessa tiimissä.

Sisältö (Opintojakso)

Sisällön jaksotus ja aikataulu

Projektin kesto 2.11.2015 – 15.1.2016

Oman maan oppimisympäristöjen kuvailu ja analysointi

Oppimisympäristöjen vertailu monikansallisessa ryhmässä

Posterin tekeminen pienryhmissä vertailun tuloksista.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointimenetelmät ja perusteet
- itsearviointi, vertaisarviointi, opettajan arviointi
- posteri arvioidaan asteikolla: hyväksytty/täydennettävä/hylätty.
Arviointikriteerit
- projektityöskentelyn arviointikriteerit sovitaan ryhmän kanssa projektin alussa. Posterin arviointikriteerit:
- informatiivinen otsikointi
- selkeä ja johdonmukainen rakenne
- ratkaisujen luovuus ja kiinnostavuus
- teoreettiset perustelut ja lähdeviitteet
- kuvien informatiivisuus ja copyright oikeuksien kunnioittaminen
- oikeakielisyys

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Opetusmenetelmät
- projektimainen työskentely monikansallisissa pienryhmissä
- pienryhmien ohjattu työskentely verkossa
- posterin tekeminen.

Oppimateriaalit

Opetusmateriaali
Verkkolähteet, joihin ohjataan projektin aikana tarpeen mukaan

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus (lähiopetuksen osuus, itsenäisen työn osuus prosentteina)
Lähiopetusta 1h
Pienryhmissä tapahtuvaa työskentelyä 53h

Sisällön jaksotus

Opintojakson sisältö Sisällön jaksotus ja aikataulu
Projektin kesto 2.11.2015 – 15.1.2016
Oman maan oppimisympäristöjen kuvailu ja analysointi
Oppimisympäristöjen vertailu monikansallisessa ryhmässä
Posterin tekeminen pienryhmissä vertailun tuloksista.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei vaihtoehtoisia suoritustapoja

Lisätiedot

Opetusmenetelmät

- projektimainen työskentely monikansallisissa pienryhmissä

- pienryhmien ohjattu työskentely verkossa

- posterin tekeminen.


Arviointimenetelmät ja perusteet

- itsearviointi, vertaisarviointi, opettajan arviointi

- posteri arvioidaan asteikolla: hyväksytty/täydennettävä/hylätty.


Arviointikriteerit

- projektityöskentelyn arviointikriteerit sovitaan ryhmän kanssa projektin alussa. Posterin arviointikriteerit:

- informatiivinen otsikointi

- selkeä ja johdonmukainen rakenne

- ratkaisujen luovuus ja kiinnostavuus

- teoreettiset perustelut ja lähdeviitteet

- kuvien informatiivisuus ja copyright oikeuksien kunnioittaminen

- oikeakielisyys


Opetusmateriaali

Verkkolähteet, joihin ohjataan projektin aikana tarpeen mukaan


Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus (lähiopetuksen osuus, itsenäisen työn osuus prosentteina)

Lähiopetusta 1h

Pienryhmissä tapahtuvaa työskentelyä 53h

Vaihtoehtoiset suoritustavat

Ei vaihtoehtoisia suoritustapoja

Siirry alkuun