Staffordshire University and TAMK Finland Collaborative Project (Yhteistyöprojekti Staffordshiren yliopiston kanssa) (2op)
Toteutuksen tunnus: 1L00CS97-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.07.2015 - 31.07.2015
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 02.11.2015 - 15.01.2016
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Ammatillinen opettajankoulutus
- Opetuskielet
- suomi
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opettajaopiskelija osaa
- tehdä yhteistyötä verkossa ja käyttää siihen soveltuvia työkaluja
- vertailla ja arvioida oppimisympäristöjä eri kulttuureissa
- toimia monikansallisessa tiimissä.
Sisältö (Opintojakso)
Sisällön jaksotus ja aikataulu
Projektin kesto 2.11.2015 – 15.1.2016
Oman maan oppimisympäristöjen kuvailu ja analysointi
Oppimisympäristöjen vertailu monikansallisessa ryhmässä
Posterin tekeminen pienryhmissä vertailun tuloksista.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arviointimenetelmät ja perusteet
- itsearviointi, vertaisarviointi, opettajan arviointi
- posteri arvioidaan asteikolla: hyväksytty/täydennettävä/hylätty.
Arviointikriteerit
- projektityöskentelyn arviointikriteerit sovitaan ryhmän kanssa projektin alussa. Posterin arviointikriteerit:
- informatiivinen otsikointi
- selkeä ja johdonmukainen rakenne
- ratkaisujen luovuus ja kiinnostavuus
- teoreettiset perustelut ja lähdeviitteet
- kuvien informatiivisuus ja copyright oikeuksien kunnioittaminen
- oikeakielisyys
Arviointiasteikko
Hyväksytty/hylätty
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Opetusmenetelmät
- projektimainen työskentely monikansallisissa pienryhmissä
- pienryhmien ohjattu työskentely verkossa
- posterin tekeminen.
Oppimateriaalit
Opetusmateriaali
Verkkolähteet, joihin ohjataan projektin aikana tarpeen mukaan
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus (lähiopetuksen osuus, itsenäisen työn osuus prosentteina)
Lähiopetusta 1h
Pienryhmissä tapahtuvaa työskentelyä 53h
Sisällön jaksotus
Opintojakson sisältö Sisällön jaksotus ja aikataulu
Projektin kesto 2.11.2015 – 15.1.2016
Oman maan oppimisympäristöjen kuvailu ja analysointi
Oppimisympäristöjen vertailu monikansallisessa ryhmässä
Posterin tekeminen pienryhmissä vertailun tuloksista.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei vaihtoehtoisia suoritustapoja
Lisätiedot
Opetusmenetelmät
- projektimainen työskentely monikansallisissa pienryhmissä
- pienryhmien ohjattu työskentely verkossa
- posterin tekeminen.
Arviointimenetelmät ja perusteet
- itsearviointi, vertaisarviointi, opettajan arviointi
- posteri arvioidaan asteikolla: hyväksytty/täydennettävä/hylätty.
Arviointikriteerit
- projektityöskentelyn arviointikriteerit sovitaan ryhmän kanssa projektin alussa. Posterin arviointikriteerit:
- informatiivinen otsikointi
- selkeä ja johdonmukainen rakenne
- ratkaisujen luovuus ja kiinnostavuus
- teoreettiset perustelut ja lähdeviitteet
- kuvien informatiivisuus ja copyright oikeuksien kunnioittaminen
- oikeakielisyys
Opetusmateriaali
Verkkolähteet, joihin ohjataan projektin aikana tarpeen mukaan
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus (lähiopetuksen osuus, itsenäisen työn osuus prosentteina)
Lähiopetusta 1h
Pienryhmissä tapahtuvaa työskentelyä 53h
Vaihtoehtoiset suoritustavat
Ei vaihtoehtoisia suoritustapoja