Yhdessä toimiminen (5op)
Toteutuksen tunnus: 8U00CO31-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
 - 01.10.2015 - 31.12.2015
 - Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
 
- Ajoitus
 - 10.03.2016 - 12.05.2016
 - Toteutus on päättynyt.
 
- Laajuus
 - 5 op
 
- Virtuaaliosuus
 - 4 op
 
- TKI-osuus
 - 2 op
 
- Toteutustapa
 - Monimuoto-opetus
 
- Yksikkö
 - Restonomi
 
- Toimipiste
 - TAMK Pääkampus
 
- Opetuskielet
 - suomi
 
- Koulutus
 - Palveluliiketoiminnan johtamisen ylempi tutkinto-ohjelma
 
- Opettajat
 - Satu Kylmälä
 - Irja Pietilä
 
- Opintojakso
 - 8U00CO31
 
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opiskelija osaa
- ottaa huomioon ammattialan vaatimukset vuorovaikutustilanteissa
- tunnistaa omat vahvuutensa ja heikkoutensa vuorovaikutustilanteissa
- hyödyntää yhdessä toimimisen etuja palveluliiketoiminnan johtamisessa
                    
Sisältö (Opintojakso)
Mitä yhdessä toimiminen tarkoittaa?
Miksi yhdessä toimiminen on tärkeää?
Miten yhdessä toimimista voidaan kehittää?
                    
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
-
                    
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Kirjallinen raportti kehittämisprojektista 60%
Harjoitukset 20%
Aktiivinen osallistuminen 20%
                    
Arviointiasteikko
0-5
                    
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
-luennot
-harjoitukset
-itsenäinen työskentely
-kehittämisprojektin toteuttaminen
                    
Oppimateriaalit
Sovitaan opintojakson alussa
                    
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelijan työmäärä 5 op eli 135h
Kontaktiopetus 18h
Itsenäinen opiskelu ja kirjalliset tehtävät 117h
                    
Sisällön jaksotus
10.3.2016 
11.3.2016
 9.4.2016
12.5.2016
                    
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
-
                    
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
-
                    
Kansainvälisyys
Mahdollisesti kehittämisprojektin kautta
                    
Lisätietoja opiskelijoille
-
                    
Arviointikriteerit - hylätty (0) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opiskelija ei osaa ottaa huomioon ammattialan vaatimuksia vuorovaikutustilanteessa
Ei osaa tunnistaa omia vahvuuksiaan ja heikkouksiaan vuorovaikutustilanteessa
Ei osaa hyödyntää yhdessä toimisen etuja palveluliiketoiminnan johtamisessa
                    
Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opiskelija tunnistaa ammattialan vaatimuksia vuorovaikutustilanteessa
Osaa tunnistaa jossain vuorovaikutustilanteessa omia vahvuuksiaan ja heikkouksiaan. 
Osaa hyödyntää jonkin verranyhdessä toimisen etuja palveluliiketoiminnan johtamisessa
                    
Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opiskelija ymmärtää ammattialan vaatimuksia vuorovaikutustilanteessa
Osaa tunnistaa ja hyödyntää jonkin verran omia vahvuuksiaan ja heikkouksiaan vuorovaikutustilanteessa
Osaa hyödyntää yhdessä toimisen etuja palveluliiketoiminnan johtamisessa
                    
Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opiskelija osaa soveltaa ammattialan vaatimuksia vuorovaikutustilanteessa
Osaa tunnistaa ja hyödyntää omia vahvuuksiaan ja heikkouksiaan vuorovaikutustilanteessa
Osaa hyödyntää ja kehittää monipuolisesti yhdessä toimisen etuja palveluliiketoiminnan johtamisessa