Customer-oriented development and innovation in social services and health care (3 cr)
Code: 7S00CS14-3001
General information
- Enrolment period
- 01.08.2015 - 15.01.2016
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2015 - 31.12.2015
- Implementation has ended.
- Credits
- 3 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Social Services
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Social Services, students who began in 2013 or earlier
- Teachers
- Ulla-Maija Koivula
- Course
- 7S00CS14
Objectives (course unit)
Opiskelija
-soveltaa käyttäjälähtöisiä ja osallistavia suunnittelu- ja innovointimenetelmiä
-kehittää uusia palveluita ja tuotteita sekä liiketoimintamalleja sosiaali- ja terveysalalle yhteistyössä työelämän kanssa
Content (course unit)
-toimintaympäristöanalyysi
-osallistavat suunnittelu-, ariointi- ja kehittämismenetelmät yhteistyössä työelämän kanssa
-innovaatiotekniikat ja palvelumuotoilu
-ideasta tuotteeksi/palveluksi-prosessi
-palveluiden laatu ja vaikuttavuuden arviointi
- digitaaliset välineet
Assessment methods and criteria
Opintojakson voi suorittaa 3 - 10 opintopisteen laajuisena. Opintojakson arviointi perustuu opiskelijan teorian pohjalta tuottamiin kirjallisiin dokumentteihin, joka sisältää reflektion.
Assessment scale
Pass/Fail
Teaching methods
Kirjallisuus, workshopit, käytännön tiiminäytöt
Learning materials
Aiheeseen liittyvä ajankohtainen kirjallisuus, asiantuntijaluennot
Assessment criteria - pass/fail (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Hyväksytty: Toteutettu workshop/tiiminäyttö ja sen kirjallinen reflektoiva raportti (soluessee)
Hylätty: Teoria ja käytäntö eivät yhdisty toiminnassa ja sen raportoinnissa.