Siirry suoraan sisältöön

Event management and marketing (5 op)

Toteutuksen tunnus: IM00BS03-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.12.2015 - 20.01.2016
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2016 - 20.05.2016
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Media and Arts
Toimipiste
TAMK Mediapolis
Opetuskielet
englanti
Paikat
5 - 25
Koulutus
Bachelor's Degree Programme in Media and Arts
Opettajat
Media-and-Arts Virtuaalihenkilö
Harri Karvinen
Vastuuhenkilö
Harri Karvinen
Opintojakso
IM00BS03

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Students know how to produce events, happenings and festivals.

Sisältö (Opintojakso)

- Marketing;

- market segmentation,

- market research,

- consumer needs, behaviour, attitudes and motivation
- media planning
- Event Management
- Project planning
- location and venue
- media relations
- risk assessment
- health and safety
- hospitality and catering
- merchandising
- technical facilities
- staging and decoration
- ticket office

Arviointiasteikko

0-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

lectures, small groups tasks, assignment

Oppimateriaalit

SHONE/PARRY Successful Event Management

Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Student hands in the assignments. Assignments shows descent skills. Student attend at least 40% of classes. Student shows descents participation in classes.

Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Student hands most of the assignments in time. Assignments shows good skills. Student attend at least 60% of classes. Student shows active participation in classes.

Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Student hands all assignments in time. All the assignments shows exceptional skills. Student attend at least 80% of classes. Students shows very active participation in classes.

Siirry alkuun