Industrial Economics and Marketing (4 op)
Toteutuksen tunnus: 5E00BG90-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 13.02.2016 - 01.03.2016
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 07.03.2016 - 15.05.2016
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 4 op
- Virtuaaliosuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Environmental Engineering
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 30 - 35
- Koulutus
- Bachelor's Degree Programme in Environmental Engineering
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
After completing this course student:
- can describe and explain the determinants of the size, ownership and structure of firms
- can describe and explain the pricing behaviour of companies, market structure, competition and strategic interactions of different business practises
Sisältö (Opintojakso)
Economics of industrial structure; size and organisation of firms, business strategy, competition policy and regulation, pricing behaviour, growth, productivity, technological change.