Siirry suoraan sisältöön

Ohjattu harjoittelu 2. (9 op)

Toteutuksen tunnus: K2111B4-11-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
27.07.2015 - 23.08.2015
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2015 - 04.12.2015
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
9 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Sairaanhoitaja
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 39
Koulutus
Hoitotyön koulutusohjelma, vuonna 2013 tai aiemmin aloittaneet
Opettajat
Irmeli Pekkinen
Anne Kivimäki
Opintojakso
K2111B4-11

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

O

Arviointikriteerit - hylätty (0) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Hylätty:
Osa 1. Opiskelija ei ole osallistunut kaikkiin harjoituksiin ja/tai osallistuminen simulaationa toteutettuissa harjoituksissa on ollut niukkaa. Opiskelijan toiminnasta harjoituksissa ei välity ammatin edellyttämä osaaminen perheiden kanssa työskentelyssä, lasten ja nuorten kanssa työskentelyssä, traumojen ja omien reaktioiden tunnistamisessa. Oman ammatillisen kasvun pohdinta jää niukaksi.
Osa 2. Ammatilliset ja opiskelijan omat tavoitteet eivät täyty kliinisen harjoittelun aikana. Osallistuminen ryhmäreflektioihin ja MielenWirtaamo-työskentelyyn on niukkaa tai sitä ei ole lainkaan

Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Hyväksytty:
Osa 1. Opiskelija on osallistunut aktiivisesti orientoiviin harjoituksiin ja taitokokeeseen. Opiskelija osaa työskennellä ammatillisesti eri-ikäisten asiakkaiden ja heidän perheidensä kanssa. Opiskelija osaa tunnistaa traumoista johtuvat muutokset käytännössä. Simulaationa toteutetuissa harjoituksissa opiskelija on osoittanut osaavansa käyttää toiminnallisia harjoituksia mielenterveys- ja päihdehoitotyössä. Omaa työtä kriittisesti pohtiva ja reflektoiva työote näkyy opiskelijan toiminnassa.
Osa 2. Kliinisen harjoittelun suorittaminen ammatilliset ja omat tavoitteet saavuttaen, aktiivinen osallistuminen ryhmäreflektioihin ja MielenWirtaamo-työskentelyyn.

Siirry alkuun