Työmaa-asiakirjat ja dokumentointi (3 op)
Toteutuksen tunnus: RM-2404-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 03.08.2015 - 20.09.2015
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.08.2015 - 31.12.2015
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Rakennusmestari
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Rakennusalan työnjohdon koulutusohjelma, vuonna 2013 tai aiemmin aloittaneet
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opintojakson tavoitteena on perehdyttää oikeaoppiseen työmaan dokumentointi, asiakirjahallintaan sekä työmaatietojen ylläpitoon ja kehittämiseen.
Sisältö (Opintojakso)
Opintojakso sisältää dokumentoinnista asiakirjadokumentoinnin, piirustusten työnaikaisen hallinnan, muutos- ja lisätöiden hallinnan, työmaapäiväkirjan pidon, pöytäkirjojen teon, projektitietopankkien hyödyntämisen ja ylläpidon sekä luovutusaineiston kokoamisen.
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
Tekstiä
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Tekstiä
Arviointiasteikko
0-5
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Tekstiä
Oppimateriaalit
Tekstiä
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Tekstiä
Sisällön jaksotus
Tekstiä
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Tekstiä
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Tekstiä
Kansainvälisyys
Tekstiä
Lisätietoja opiskelijoille
Opettaja Seppo Pitkänen
Arviointikriteerit - hylätty (0) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Tekstiä
Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opiskelija osaa käyttää opintojaksoon sisältyviä perusasioita ja ratkaista yksinkertaisia sovelluksia, jotka ovat käsiteltyjen tehtävien kaltaisia.
Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Edellisen lisäksi opiskelija osaa soveltaa opintojakson asioita erilaisiin tilanteisiin ja osaa perustella ratkaisut.
Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Edellisen lisäksi opiskelijalla on kokonaisvaltainen käsitys opintojakson asioista ja niiden käytöstä ongelmien ratkaisuun sekä taito esittää ja perustella loogisesti valitut ratkaisumenetelmät.