Siirry suoraan sisältöön

Brändinhallinta (5 op)

Toteutuksen tunnus: 3H-335-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
30.11.2015 - 10.01.2016
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2016 - 31.07.2016
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalous
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
englanti
Koulutus
Liiketalouden koulutusohjelma, vuonna 2013 tai aiemmin aloittaneet
Opettajat
Kirsi Tanner
Vastuuhenkilö
Kirsi Tanner
Opintojakso
3H-335

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opiskelija syventää markkinoinnin osaamista brändinhallinnan erityiskysymyksiin teorian opiskelun ja ryhmätyöskentelyn kautta.

Opiskelija
- selittää, millaisia asioita liittyy brändin rakentamiseen ja millaiset asiat auttavat tekemään brändistä vahvan ja erottuvan
- integroida markkinointiviestintäkeinot ja huomioida niitä kokonaisvaltaisesti
- hyödyntää sosiaalisen median ja mobiiliviestinnän tarjoamia mahdollisuuksia
- soveltaa brändäykseen liittyviä malleja, viitekehyksiä ja työkaluja.

Sisältö (Opintojakso)

Miten yritys voi rakentaa ja vahvistaa brändiä?
Miten integroidaan viestinnän eri tavoitteet ja keinot keskenään?
Miten voidaan hyödyntää sosiaalia medioita markkinointiviestinnässä?

Esitietovaatimukset (Opintojakso)

2. opintovuoden opintojaksot tai vastaavat tiedot ja taidot.

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

Projektin tuotoksia esitellään virtuaalisissa videokonferensseissa 11.2., 8.3. ja 7.4.2016.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Projektin tuotokset esityksineen ja prosessi.

Arviointiasteikko

0-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Projektityöskentely, oppimismateriaalin luominen, kansainväliset videokonferenssit ja videoneuvottelut, itsenäinen tiedonhaku, tutkimus- ja suunnittelutyö, kansainvälinen virtuaalinen tiimityö.
Mahdollisuus osallistua projektiin liittyvälle opintomatkalle (8.-12.2.2016) Tsekkeihin, jos saa 2 erillistä opintopistettä.

Oppimateriaalit

Englanninkielistä esim. Ko Floor: Branding a store.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Lähiopetuksen yhteydessä työpajat, luennot ja videokonferenssit 75 tuntia, itsenäinen työskentely 58 tuntia. Opintojakso on ajalla 12.1.-7.4.2016 tiistai- ja torstai-iltapäivisin.

Sisällön jaksotus

Opintojakson tuotokset: vähittäiskaupan brändiosaaminen, tiedonkeruun suunnittelu (1. videokonferenssi); tiedonkeruun toteuttaminen (2. videokonferenssi), brändisuunnitelman laatiminen (3. videokonferenssi).

Kansainvälisyys

Kansainväliset opiskelijat ja kansainvälinen projekti.

Lisätietoja opiskelijoille

Toteutetaan yhteistyössä tsekkiläisen ja hollantilaisten korkeakoulujen kanssa. TAMKissa opintojaksolla sekä liiketalouden että international business -opiskelijoita. Opetuskieli on englanti.

Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Opiskelijan tulee vielä kehittää kommunikointiaan kansainvälisessä projektissa.
Opiskelija osaa soveltaa brändimalleja käytännön tehtävään tyydyttävällä tavalla.

Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Opiskelija osaa toteuttaa kansainvälisen projektin kommunikoimalla projektin kansainvälisten toimijoiden kanssa virtuaalisia työkaluja hyödyntäen.
Opiskelija osaa soveltaa brändimalleja käytännön tehtävään hyvin..

Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Opiskelija osaa toteuttaa kansainvälisen projektin kommunikoimalla aktiivisesti ja tuloksellisesti projektin kansainvälisten toimijoiden kanssa virtuaalisia työkaluja hyödyntäen.
Opiskelija osaa soveltaa brändimalleja käytännön tehtävään eriomaisesti.

Siirry alkuun