Siirry suoraan sisältöön

Johdatus digimyyntiinLaajuus (1 op)

Tunnus: NN00HD33

Laajuus

1 op

Osaamistavoitteet

Tämä opintojakso tarjoaa johdatuksen digitaaliseen myyntiin. Opiskelija saa yleiskuvan eri digitaalisen myynnin osa-alueista: sosiaalinen myynti, ostajan persoonien käyttö ja verkkomyynnin tapaamisten järjestäminen.

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• ymmärtää perusasiat digitaalisesta myynnistä
• osaa asettaa ja mitata tavoitteita digitaalisessa myynnissä
• osaa käyttää ostajan persoonia
• ymmärtää, kuinka luoda arvoa verkossa
• kuvailee asiakasmatkan perusvaiheet
• osaa järjestää verkkotapaamisen.

Sisältö

Opintojaksolla käsitellään seuraavia kuutta aihealuetta:
• Johdatus digitaaliseen myyntiin
• Miten asetat tavoitteet ja seuraat prosessia digitaalisessa myynnissä?
• Kuinka voit käyttää ostajan persoonia digitaalisessa myynnissä?
• Miten autat ja luot arvoa asiakkaille sen sijaan, että pakottaisit myyntiä?
• Kuinka muunnat potentiaaliset asiakkaat varsinaisiksi asiakkaiksi?
• Miten toteutat myynnin täysin verkossa?

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opintojakso on hyväksytty, kun osoitat omaksuneesi perusasiat digitaalisesta myynnistä. Osaat asettaa ja mitata tavoitteita digitaalisessa myynnissä, luoda arvoa sekä käyttää opintojaksolla esiteltyjä digitaalisen myynnin apukeinoja.

Ilmoittautumisaika

01.08.2024 - 31.07.2025

Ajoitus

01.08.2024 - 31.08.2025

Laajuus

1 op

Virtuaaliosuus

1 op

Toteutustapa

Verkossa tapahtuva opiskelu

Yksikkö

HUBS

Opetuskielet
  • Suomi
  • Englanti
Paikat

20 - 900

Opettaja
  • Sanna Tahlo
  • Miina Kivelä
Vastuuhenkilö

Miina Kivelä

Ryhmät
  • 24CAMPUSONLINE
    CAMPUSONLINE
  • VAPAA
    Vapaasti valittavat opinnot

Tavoitteet (OJ)

Tämä opintojakso tarjoaa johdatuksen digitaaliseen myyntiin. Opiskelija saa yleiskuvan eri digitaalisen myynnin osa-alueista: sosiaalinen myynti, ostajan persoonien käyttö ja verkkomyynnin tapaamisten järjestäminen.

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• ymmärtää perusasiat digitaalisesta myynnistä
• osaa asettaa ja mitata tavoitteita digitaalisessa myynnissä
• osaa käyttää ostajan persoonia
• ymmärtää, kuinka luoda arvoa verkossa
• kuvailee asiakasmatkan perusvaiheet
• osaa järjestää verkkotapaamisen.

Sisältö (OJ)

Opintojaksolla käsitellään seuraavia kuutta aihealuetta:
• Johdatus digitaaliseen myyntiin
• Miten asetat tavoitteet ja seuraat prosessia digitaalisessa myynnissä?
• Kuinka voit käyttää ostajan persoonia digitaalisessa myynnissä?
• Miten autat ja luot arvoa asiakkaille sen sijaan, että pakottaisit myyntiä?
• Kuinka muunnat potentiaaliset asiakkaat varsinaisiksi asiakkaiksi?
• Miten toteutat myynnin täysin verkossa?

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)

Opintojakso on hyväksytty, kun osoitat omaksuneesi perusasiat digitaalisesta myynnistä. Osaat asettaa ja mitata tavoitteita digitaalisessa myynnissä, luoda arvoa sekä käyttää opintojaksolla esiteltyjä digitaalisen myynnin apukeinoja.

Aika ja paikka

1.8.2024-31.8.2025, itsenäinen ja itse aikataulutettu toteutus Moodlessa

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

Ei tenttejä tai uusintamahdollisuuksia, ei rajoituksia suorituspäivämäärissä, kunhan kaikki suoritukset on palautettu 31.8.2025 mennessä

Arviointiasteikko

0-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Videot, lukumateriaalit ja verkkomateriaalit

Oppimateriaalit

Oppimateriaalit julkaistaan Moodle-alustalla. Osa materiaaleista on englanninkielisiä.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opintojakson suorittamiseen menee noin 24h

Sisällön jaksotus

Sisältö on jaoteltu neljään osioon

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei valinnaisia suoritustapoja

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Ei harjoittelu- ja työelämäyhteistyötä

Kansainvälisyys

Osa materiaaleista on englanniksi. Opintojakso on mahdollista suorittaa joko englanniksi tai suomeksi. Voit valita kielen Moodlessa.

Lisätietoja opiskelijoille

Moodlen osoite: https://moodle.tuni.fi/course/view.php?id=43929