Johdatus digimyyntiinLaajuus (1 op)
Tunnus: NN00HD33
Laajuus
1 op
Osaamistavoitteet
Tämä opintojakso tarjoaa johdatuksen digitaaliseen myyntiin. Opiskelija saa yleiskuvan eri digitaalisen myynnin osa-alueista: sosiaalinen myynti, ostajan persoonien käyttö ja verkkomyynnin tapaamisten järjestäminen.
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• ymmärtää perusasiat digitaalisesta myynnistä
• osaa asettaa ja mitata tavoitteita digitaalisessa myynnissä
• osaa käyttää ostajan persoonia
• ymmärtää, kuinka luoda arvoa verkossa
• kuvailee asiakasmatkan perusvaiheet
• osaa järjestää verkkotapaamisen.
Sisältö
Opintojaksolla käsitellään seuraavia kuutta aihealuetta:
• Johdatus digitaaliseen myyntiin
• Miten asetat tavoitteet ja seuraat prosessia digitaalisessa myynnissä?
• Kuinka voit käyttää ostajan persoonia digitaalisessa myynnissä?
• Miten autat ja luot arvoa asiakkaille sen sijaan, että pakottaisit myyntiä?
• Kuinka muunnat potentiaaliset asiakkaat varsinaisiksi asiakkaiksi?
• Miten toteutat myynnin täysin verkossa?
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opintojakso on hyväksytty, kun osoitat omaksuneesi perusasiat digitaalisesta myynnistä. Osaat asettaa ja mitata tavoitteita digitaalisessa myynnissä, luoda arvoa sekä käyttää opintojaksolla esiteltyjä digitaalisen myynnin apukeinoja.
Ilmoittautumisaika
01.08.2024 - 31.07.2025
Ajoitus
01.08.2024 - 31.08.2025
Laajuus
1 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
Verkossa tapahtuva opiskelu
Yksikkö
HUBS
Opetuskielet
- Suomi
- Englanti
Paikat
20 - 900
Opettaja
- Sanna Tahlo
- Miina Kivelä
Vastuuhenkilö
Miina Kivelä
Ryhmät
-
24CAMPUSONLINECAMPUSONLINE
-
VAPAAVapaasti valittavat opinnot
Tavoitteet (OJ)
Tämä opintojakso tarjoaa johdatuksen digitaaliseen myyntiin. Opiskelija saa yleiskuvan eri digitaalisen myynnin osa-alueista: sosiaalinen myynti, ostajan persoonien käyttö ja verkkomyynnin tapaamisten järjestäminen.
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• ymmärtää perusasiat digitaalisesta myynnistä
• osaa asettaa ja mitata tavoitteita digitaalisessa myynnissä
• osaa käyttää ostajan persoonia
• ymmärtää, kuinka luoda arvoa verkossa
• kuvailee asiakasmatkan perusvaiheet
• osaa järjestää verkkotapaamisen.
Sisältö (OJ)
Opintojaksolla käsitellään seuraavia kuutta aihealuetta:
• Johdatus digitaaliseen myyntiin
• Miten asetat tavoitteet ja seuraat prosessia digitaalisessa myynnissä?
• Kuinka voit käyttää ostajan persoonia digitaalisessa myynnissä?
• Miten autat ja luot arvoa asiakkaille sen sijaan, että pakottaisit myyntiä?
• Kuinka muunnat potentiaaliset asiakkaat varsinaisiksi asiakkaiksi?
• Miten toteutat myynnin täysin verkossa?
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)
Opintojakso on hyväksytty, kun osoitat omaksuneesi perusasiat digitaalisesta myynnistä. Osaat asettaa ja mitata tavoitteita digitaalisessa myynnissä, luoda arvoa sekä käyttää opintojaksolla esiteltyjä digitaalisen myynnin apukeinoja.
Aika ja paikka
1.8.2024-31.8.2025, itsenäinen ja itse aikataulutettu toteutus Moodlessa
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
Ei tenttejä tai uusintamahdollisuuksia, ei rajoituksia suorituspäivämäärissä, kunhan kaikki suoritukset on palautettu 31.8.2025 mennessä
Arviointiasteikko
0-5
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Videot, lukumateriaalit ja verkkomateriaalit
Oppimateriaalit
Oppimateriaalit julkaistaan Moodle-alustalla. Osa materiaaleista on englanninkielisiä.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojakson suorittamiseen menee noin 24h
Sisällön jaksotus
Sisältö on jaoteltu neljään osioon
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei valinnaisia suoritustapoja
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Ei harjoittelu- ja työelämäyhteistyötä
Kansainvälisyys
Osa materiaaleista on englanniksi. Opintojakso on mahdollista suorittaa joko englanniksi tai suomeksi. Voit valita kielen Moodlessa.
Lisätietoja opiskelijoille
Moodlen osoite: https://moodle.tuni.fi/course/view.php?id=43929