Johdatus digimarkkinointiinLaajuus (1 op)
Tunnus: NN00HD32
Laajuus
1 op
Osaamistavoitteet
Opintojakso antaa yleiskuvan modernista digitaalisesta markkinoinnista. Kurssin aikana opit perusteet digitaalisen markkinoinnin strategiasta, markkinoinnin automatisoinnista sekä eri digitaalisten alustojen käytöstä markkinointitarkoituksiin.
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• tietää perusasiat eri digitaalisen markkinoinnin osa-alueista
• osaa kuvailla, mitä aiheita käsitellään digitaalisen markkinoinnin strategiassa
• tietää, miten asetetaan tavoitteet digitaalisessa markkinoinnissa
• omaa johdantotason tietämyksen digitaalisista alustoista ja automatisoinnista
• tietää perusteet digitaalisen markkinoinnin mittaamisesta
Sisältö
• Digitaalisen markkinoinnin perusteet
• Kuinka luoda digitaalinen markkinointistrategia?
• Miten asettaa tavoitteet digitaalisessa markkinoinnissa?
• Kuinka käyttää erilaisia digitaalisia kanavia ja alustoja digitaalisen markkinoinnin tarkoituksiin?
• Miten hyödyntää markkinoinnin automatisointia ja aikatauluttaa julkaisuja?
• Miten mitata digitaalista markkinointia?
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opintojakso on hyväksytty, kun osoitat omaksuneesi perusasiat eri digitaalisen markkinoinnin osa-alueista. Osaat kuvailla digitaalisen markkinoinnin strategian sisältöjä, asettaa markkinoinnin tavoitteita, tunnet digitaalisen markkinoinnin alustoja, periaatteet automatisoinnista ja tulosten mittaamisesta.
Ilmoittautumisaika
01.08.2024 - 31.07.2025
Ajoitus
01.08.2024 - 31.08.2025
Laajuus
1 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
Verkossa tapahtuva opiskelu
Yksikkö
HUBS
Opetuskielet
- Suomi
- Englanti
Paikat
20 - 900
Opettaja
- Sanna Tahlo
- Miina Kivelä
Vastuuhenkilö
Miina Kivelä
Ryhmät
-
24CAMPUSONLINECAMPUSONLINE
-
VAPAAVapaasti valittavat opinnot
Tavoitteet (OJ)
Opintojakso antaa yleiskuvan modernista digitaalisesta markkinoinnista. Kurssin aikana opit perusteet digitaalisen markkinoinnin strategiasta, markkinoinnin automatisoinnista sekä eri digitaalisten alustojen käytöstä markkinointitarkoituksiin.
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• tietää perusasiat eri digitaalisen markkinoinnin osa-alueista
• osaa kuvailla, mitä aiheita käsitellään digitaalisen markkinoinnin strategiassa
• tietää, miten asetetaan tavoitteet digitaalisessa markkinoinnissa
• omaa johdantotason tietämyksen digitaalisista alustoista ja automatisoinnista
• tietää perusteet digitaalisen markkinoinnin mittaamisesta
Sisältö (OJ)
• Digitaalisen markkinoinnin perusteet
• Kuinka luoda digitaalinen markkinointistrategia?
• Miten asettaa tavoitteet digitaalisessa markkinoinnissa?
• Kuinka käyttää erilaisia digitaalisia kanavia ja alustoja digitaalisen markkinoinnin tarkoituksiin?
• Miten hyödyntää markkinoinnin automatisointia ja aikatauluttaa julkaisuja?
• Miten mitata digitaalista markkinointia?
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)
Opintojakso on hyväksytty, kun osoitat omaksuneesi perusasiat eri digitaalisen markkinoinnin osa-alueista. Osaat kuvailla digitaalisen markkinoinnin strategian sisältöjä, asettaa markkinoinnin tavoitteita, tunnet digitaalisen markkinoinnin alustoja, periaatteet automatisoinnista ja tulosten mittaamisesta.
Aika ja paikka
1.8.2024-31.8.2025, itsenäinen ja itse aikataulutettu toteutus Moodlessa
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
Ei tenttejä tai uusintamahdollisuuksia, ei rajoituksia suorituspäivämäärissä, kunhan kaikki suoritukset on palautettu 31.8.2025 mennessä
Arviointiasteikko
0-5
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Videot, lukumateriaalit ja verkkomateriaalit
Oppimateriaalit
Oppimateriaalit julkaistaan Moodle-alustalla. Osa materiaaleista on englanninkielisiä.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojakson suorittamiseen menee noin 24h
Sisällön jaksotus
Sisältö on jaoteltu neljään osioon
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei valinnaisia suoritustapoja
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Ei harjoittelu- ja työelämäyhteistyötä
Kansainvälisyys
Osa materiaaleista on englanniksi. Opintojakso on mahdollista suorittaa joko englanniksi tai suomeksi. Voit valita kielen Moodlessa.
Lisätietoja opiskelijoille
Moodlen osoite: https://moodle.tuni.fi/course/view.php?id=43928