Siirry suoraan sisältöön

Johdatus digimarkkinointiinLaajuus (1 op)

Tunnus: NN00HD32

Laajuus

1 op

Osaamistavoitteet

Opintojakso antaa yleiskuvan modernista digitaalisesta markkinoinnista. Kurssin aikana opit perusteet digitaalisen markkinoinnin strategiasta, markkinoinnin automatisoinnista sekä eri digitaalisten alustojen käytöstä markkinointitarkoituksiin.

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• tietää perusasiat eri digitaalisen markkinoinnin osa-alueista
• osaa kuvailla, mitä aiheita käsitellään digitaalisen markkinoinnin strategiassa
• tietää, miten asetetaan tavoitteet digitaalisessa markkinoinnissa
• omaa johdantotason tietämyksen digitaalisista alustoista ja automatisoinnista
• tietää perusteet digitaalisen markkinoinnin mittaamisesta

Sisältö

• Digitaalisen markkinoinnin perusteet
• Kuinka luoda digitaalinen markkinointistrategia?
• Miten asettaa tavoitteet digitaalisessa markkinoinnissa?
• Kuinka käyttää erilaisia digitaalisia kanavia ja alustoja digitaalisen markkinoinnin tarkoituksiin?
• Miten hyödyntää markkinoinnin automatisointia ja aikatauluttaa julkaisuja?
• Miten mitata digitaalista markkinointia?

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opintojakso on hyväksytty, kun osoitat omaksuneesi perusasiat eri digitaalisen markkinoinnin osa-alueista. Osaat kuvailla digitaalisen markkinoinnin strategian sisältöjä, asettaa markkinoinnin tavoitteita, tunnet digitaalisen markkinoinnin alustoja, periaatteet automatisoinnista ja tulosten mittaamisesta.

Ilmoittautumisaika

01.08.2024 - 31.07.2025

Ajoitus

01.08.2024 - 31.08.2025

Laajuus

1 op

Virtuaaliosuus

1 op

Toteutustapa

Verkossa tapahtuva opiskelu

Yksikkö

HUBS

Opetuskielet
  • Suomi
  • Englanti
Paikat

20 - 900

Opettaja
  • Sanna Tahlo
  • Miina Kivelä
Vastuuhenkilö

Miina Kivelä

Ryhmät
  • 24CAMPUSONLINE
    CAMPUSONLINE
  • VAPAA
    Vapaasti valittavat opinnot

Tavoitteet (OJ)

Opintojakso antaa yleiskuvan modernista digitaalisesta markkinoinnista. Kurssin aikana opit perusteet digitaalisen markkinoinnin strategiasta, markkinoinnin automatisoinnista sekä eri digitaalisten alustojen käytöstä markkinointitarkoituksiin.

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• tietää perusasiat eri digitaalisen markkinoinnin osa-alueista
• osaa kuvailla, mitä aiheita käsitellään digitaalisen markkinoinnin strategiassa
• tietää, miten asetetaan tavoitteet digitaalisessa markkinoinnissa
• omaa johdantotason tietämyksen digitaalisista alustoista ja automatisoinnista
• tietää perusteet digitaalisen markkinoinnin mittaamisesta

Sisältö (OJ)

• Digitaalisen markkinoinnin perusteet
• Kuinka luoda digitaalinen markkinointistrategia?
• Miten asettaa tavoitteet digitaalisessa markkinoinnissa?
• Kuinka käyttää erilaisia digitaalisia kanavia ja alustoja digitaalisen markkinoinnin tarkoituksiin?
• Miten hyödyntää markkinoinnin automatisointia ja aikatauluttaa julkaisuja?
• Miten mitata digitaalista markkinointia?

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)

Opintojakso on hyväksytty, kun osoitat omaksuneesi perusasiat eri digitaalisen markkinoinnin osa-alueista. Osaat kuvailla digitaalisen markkinoinnin strategian sisältöjä, asettaa markkinoinnin tavoitteita, tunnet digitaalisen markkinoinnin alustoja, periaatteet automatisoinnista ja tulosten mittaamisesta.

Aika ja paikka

1.8.2024-31.8.2025, itsenäinen ja itse aikataulutettu toteutus Moodlessa

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

Ei tenttejä tai uusintamahdollisuuksia, ei rajoituksia suorituspäivämäärissä, kunhan kaikki suoritukset on palautettu 31.8.2025 mennessä

Arviointiasteikko

0-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Videot, lukumateriaalit ja verkkomateriaalit

Oppimateriaalit

Oppimateriaalit julkaistaan Moodle-alustalla. Osa materiaaleista on englanninkielisiä.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opintojakson suorittamiseen menee noin 24h

Sisällön jaksotus

Sisältö on jaoteltu neljään osioon

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei valinnaisia suoritustapoja

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Ei harjoittelu- ja työelämäyhteistyötä

Kansainvälisyys

Osa materiaaleista on englanniksi. Opintojakso on mahdollista suorittaa joko englanniksi tai suomeksi. Voit valita kielen Moodlessa.

Lisätietoja opiskelijoille

Moodlen osoite: https://moodle.tuni.fi/course/view.php?id=43928