Siirry suoraan sisältöön

Tunteet ja asiakaskokemus (2op)

Opintojakson tunnus: C-10126-YL00CX08

Opintojakson perustiedot


Laajuus
2 op
Korkeakoulu
LAB-ammattikorkeakoulu

Osaamistavoitteet

Opiskelija: • ymmärtää tunteiden merkityksen asiakaskokemuksessa ja kilpailijoista erottautumisessa • ymmärtää tunteiden vaikutuksen päätöksentekoon sekä tiedostetusti että tiedostamatta • ymmärtää henkilöstön roolin tunnekokemuksen luomisessa • osaa mitata tunteita ja soveltaa mittaustapoja • osaa arvioida tunteiden merkityksen tulevaisuutta yritysten erottaumistekijänä

Sisältö

Tämä kurssi tarjoaa näkökulman siihen, miten tunteet vaikuttavat asiakkaiden päätöksiin ja yritysten menestykseen. Opit ymmärtämään tunteiden roolin asiakaskokemuksessa, henkilöstön merkityksen tunnekokemuksen rakentamisessa sekä keinoja tunteiden mittaamiseen. Kurssi antaa työkaluja arvioida tunteiden merkitystä erottautua kilpailijoista ja ennakoida tunteiden merkitystä tulevaisuuden liiketoiminnassa.

Esitietovaatimukset

Suositeltavaa on, että opiskelijalla on aiemmin suoritettu korkeakoulututkinto.

Siirry alkuun