Markkinointi ja organisaatioviestintäLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: 3H00GN69
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija
- tuntee markkinoinnin ja viestinnän peruskäsitteet
- viestii tarkoituksenmukaisesti erilaisissa liiketoiminnan tilanteissa.
Sisältö
Markkinoinnin perusteet
Liikeviestintä
Esiintymistaito
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Opiskelija tunnistaa markkinoinnin ja viestinnän perusperiaatteet. Opiskelija ymmärtää ne yrityksen kilpailukeinojen kontekstissa. Hän suoriutuu keskeisimmistä ammatillisista kirjoitus- ja esiintymistilanteista. Hän osallistuu työn tekemiseen oppimisympäristössä.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Opiskelija jäsentää markkinoinnin ja viestinnän välineet yrityksen kilpailukeinojen kontekstissa. Hän toteuttaa kirjallista ja suullista viestintää ja valitsee sopivan esitystyylin. Opiskelija toimii aktiivisesti tiimin jäsenenä oppimisympäristössä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija pystyy analysoimaan erilaisia markkinoinnin ja viestinnän toteutustapoja. Hän pystyy suunnittelemaan ja toteuttamaan ammattimaista viestintää ja markkinointia kohderyhmän mukaisesti. Opiskelija on erittäin motivoitunut, ottaa sitoutuneesti vastuuta omasta ja tiimin suoriutumisesta oppimisympäristössä.