Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemus ja B2B-toimijuusLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: 8U00FZ54

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
suomi
Vastuuhenkilö
Tuija Ylä-Viteli

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- ymmärtää palveluliiketoiminnan keskeiset arvonluontiprosessit
- arvioida B2B-toimijuuden vaikutusta palvelun käyttäjän asiakaskokemukseen
- analysoida asiakastarpeita ja –odotuksia

Sisältö

Sisältö
- yrityksen liiketoimintamallit uusien toimintatapojen luomiseksi
- asiakasarvo ja yrityksen arvolupaus
- B2B-toimijuus ja sen vaikutus asiakaskokemukseen
- palvelumuotoilu tutkimus-, kehittämis- ja innovointimenetelmänä ja strategiana

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Opiskelija
- osaa määritellä yritysten välisen B2B-toimijuuden vaikutuksen palvelun käyttäjäasiakkaan asiakaskokemukseen
- tuntee erilaisia liiketoimintamalleja
- ottaa vastuun omasta suoriutumisestaan

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelija
- jäsentää yritysten välisen B2B-toimijuuden vaikutuksen palvelun käyttäjäasiakkaan asiakaskokemukseen
- ymmärtää eri liiketoimintamallien mahdollisuuden uusien toimintatapojen luomiseksi
- tunnistaa ja noudattaa omalle alalle tärkeitä toimintatapoja

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija
- ymmärtää laaja-alaisesti yritysten välisen B2B-toimijuuden vaikutuksen palvelun käyttäjäasiakkaan asiakaskokemukseen
- osaa etsiä erilaisia liiketoimintamalleja uusien toimintatapojen luomiseksi
- osaa toimia vastuullisesti, joustavasti ja rakentavasti toimialan toimintatapojen kehittämiseksi

Siirry alkuun