Asiakaskokemus ja B2B-toimijuusLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: 8U00FZ54
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
- Vastuuhenkilö
- Tuija Ylä-Viteli
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- ymmärtää palveluliiketoiminnan keskeiset arvonluontiprosessit
- arvioida B2B-toimijuuden vaikutusta palvelun käyttäjän asiakaskokemukseen
- analysoida asiakastarpeita ja –odotuksia
Sisältö
Sisältö
- yrityksen liiketoimintamallit uusien toimintatapojen luomiseksi
- asiakasarvo ja yrityksen arvolupaus
- B2B-toimijuus ja sen vaikutus asiakaskokemukseen
- palvelumuotoilu tutkimus-, kehittämis- ja innovointimenetelmänä ja strategiana
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Opiskelija
- osaa määritellä yritysten välisen B2B-toimijuuden vaikutuksen palvelun käyttäjäasiakkaan asiakaskokemukseen
- tuntee erilaisia liiketoimintamalleja
- ottaa vastuun omasta suoriutumisestaan
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Opiskelija
- jäsentää yritysten välisen B2B-toimijuuden vaikutuksen palvelun käyttäjäasiakkaan asiakaskokemukseen
- ymmärtää eri liiketoimintamallien mahdollisuuden uusien toimintatapojen luomiseksi
- tunnistaa ja noudattaa omalle alalle tärkeitä toimintatapoja
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija
- ymmärtää laaja-alaisesti yritysten välisen B2B-toimijuuden vaikutuksen palvelun käyttäjäasiakkaan asiakaskokemukseen
- osaa etsiä erilaisia liiketoimintamalleja uusien toimintatapojen luomiseksi
- osaa toimia vastuullisesti, joustavasti ja rakentavasti toimialan toimintatapojen kehittämiseksi