Siirry suoraan sisältöön

Digitaalisuuden hyödyntäminen viestinnässä ja markkinoinnissaLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: 3H00FE35

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Tässä opintojaksossa otetaan digitaalisuuden tuomat mahdollisuudet markkinoinnin käyttöön.

Opiskelija osaa
- toteuttaa sähköistä markkinointia,
- hyödyntää kumppanuuksia työssään,
- käyttää digitaalista mediaa ja tuntee sen kanavat,
- tehdä kanavavalintoja ja tuottaa digitaalista sisältöä.

Sisältö

Mitä tarkoittaa digitaalinen markkinointi ja miten sitä toteutetaan?
Miten verkostojen osaamista hyödynnetään osana sähköistä markkinointiviestintää?
Mitä tarkoittaa digitaalinen media?
Mitä ovat digitaalisen median kanavat?
Miten sisältöä tuotetaan digitaaliseen mediaan ja mitä keinoja on mitata sen tuloksellisuutta?

Esitietovaatimukset

Edellisten moduulien tai vastaavat tiedot ja taidot.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Opiskelija osaa toteuttaa yksittäisiä digitaalisen markkinointitoimenpiteitä muutamissa eri kanavissa. Hänen tietonsa digitaalisesta markkinoinnista on yksipuolista ja puutteellista ja hän hallitsee vain muutamia perustermien merkityksiä.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelija osaa toteuttaa digitaalisen markkinointikampanjan hyödyntäen muutamia eri välineitä. Hän ymmärtää digitaalisen markkinoinnin ja perustermien merkitykset. Hän pystyy analysoimaan toimien tuloksellisuutta.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija ymmärtää digitaalisen markkinoinnin laajana kokonaisuutena ja ymmärtää perustermien merkitykset. Hän osaa toteuttaa monipuolisesti digitaalisen markkinointikampanjan seurantatietoineen hyödyntäen useita eri välineitä.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija ei hallitse teemaan liittyvää peruskäsitteistöä eikä osaa suunnittella ja toteuttaa digitaalista markkinointikampanjaa.

Siirry alkuun