Asiakasprojektityön perusteet Laajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: 2E00EW81
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän lähtökohdat ja mediakampanja-ajattelun perusteet. Hän osaa tuottaa ja kehittää audiovisuaalisia ja kerronnallisia ideoita ja konsepteja asiakkaiden toimeksiantojen pohjalta. Opiskelija osaa esitellä ideaansa sekä ottaa vastaan ja hyödyntää palautetta. Opiskelija pystyy neuvottelemaan asiakkaan kanssa ja kehittämään tuotantoprojekteja eri tavoitteiden, kohderyhmien ja julkaisualustojen näkökulmasta.
Sisältö
Markkinointiviestinnän perusteet, mainos- ja tietoiskuformaatit. Asiakastyö ja -neuvottelu. Asiakasprojektien ideointi sekä projektin esituotanto, demotuotanto tai testaus.
Esitietovaatimukset
Media-alan tutkinto-ohjelman 1.vuoden opinnot.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän lähtökohtia ja mediakampanja-ajattelua tyydyttävästi. Hän osaa työryhmässä kehittää kerronnallisia ideoita asiakkaiden toimeksiantojen pohjalta. Opiskelija osaa esitellä ideaansa sekä ottaa vastaan palautetta. Opiskelija pystyy kehittämään tuotantoprojekteja eri tavoitteiden, kohderyhmien ja julkaisualustojen näkökulmasta ohjeiden mukaisesti.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän lähtökohdat ja mediakampanja-ajattelun perusteet. Hän osaa tuottaa ja kehittää audiovisuaalisia ja kerronnallisia ideoita ja konsepteja asiakkaiden toimeksiantojen pohjalta. Opiskelija osaa esitellä ideaansa sekä ottaa vastaan ja hyödyntää palautetta. Opiskelija pystyy neuvottelemaan asiakkaan kanssa ja kehittämään tuotantoprojekteja eri tavoitteiden, kohderyhmien ja julkaisualustojen näkökulmasta.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän lähtökohdat ja mediakampanja-ajattelun perusteet. Hän osaa tuottaa ja kehittää kekseliäitä ja realistisia audiovisuaalisia ja kerronnallisia ideoita ja konsepteja asiakkaiden toimeksiantojen pohjalta Opiskelija osaa esitellä ideaansa erinomaisesti. Hän osaa ottaa vastaan ja hyödyntää palautetta sekä antaa rakentavaa palautetta muulle työryhmälle. Opiskelija pystyy neuvottelemaan asiakkaan kanssa ja kehittämään toteuttamiskelpoisia tuotantoprojekteja eri tavoitteiden, kohderyhmien ja julkaisualustojen näkökulmasta.