Asiakaskokemuksen kehittäminenLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: TK00DM84
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa:
• parantaa kaikkikanavaista asiakaskokemusta asiakaslähtöisiä menetelmiä soveltaen
• ideoida ja konseptoida palveluratkaisuja tunnistetun liiketoiminta-ongelman pohjalta painottaen asiakkaan tavoittamista ja ostamisen helpottamista
Sisältö
• asiakaskokemuksen johtaminen
• kuluttaja- ja ostokäyttäytymisen muutos ja kaikkikanavaisuus
• asiakaskokemuksen suunnittelu-strategiat
• asiakaspolun, kosketuspisteiden ja palveluprosessien kuvaaminen
• palveluratkaisujen konseptointi
• arvolupauksen suunnittelu ja tarinallistaminen
• Palvelujen yhteiskehittäminen
• Kosketuspisteiden analytiikka ja asiakaskokemuksen mittaaminen