Digiajan asiakaskokemusLaajuus (5 op)
Tunnus: TK00GA82
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Asiakkuudenhallinta & asiakkuudenhallinnan ohjelmistot
Sisältö- ja digimarkkinointi
Digimyynti & palveluvienti
Digitaalinen palvelumuotoilu
Kurssilla perehdytään digiajan asiakaskokemukseen sekä sen johtamiseen ja kehittämiseen. Kurssin käytyään opiskelijat osaavat hyödyntää asiakasymmärrystä asiakaspolkujen sekä asiakasprofiilien ja -persoonien luomisessa, suunnitella markkinointiviestintää ja ymmärtää sen merkityksen asiakaskokemuksen muodostumisessa, tunnistaa asiakasarvon lähteet ja suunnitella asiakaslähtöistä tarjoomaa sekä asettaa asiakastavoitteet ja suunnitella niihin liittyvät mittarit. Kurssin jälkeen opiskelijat hahmottavat, kuinka digitaalinen tuote- ja palveluosaaminen sekä asiakashallinta liittyvät vientikauppaan. Kurssilla tuodaan esiin myös digitaalisen palveluviennin merkitys Suomen kansantaloudelle: Palveluvienti on kasvanut jo pitkään tavaravientiä nopeammin, ja kattaa kolmasosan Suomen viennin kokonaisarvosta. Korkean osaamisen ja digitaalisoitavissa olevien palveluiden markkinoiden kasvu tarjoaa mahdollisuuksia kansainvälistymiseen ja kasvuun, mikä puolestaan korostaa digitaalisen palvelumuotoilun merkitystä. Kurssin käytyään opiskelijat ymmärtävät, että digitaalisten palveluiden ja verkkokaupan asiakaslähtöisyys varmistetaan palvelumuotoilun avulla. Opiskelijat oppivat kiinnittämään huomiota asiakkaan ostopolun sujuvuuteen ja verkkokaupankäynnin jatkuvaan kehittämiseen.
Kurssi on erittäin käytännönläheinen ja monimuotoinen. Opetusmenetelminä käytetään luentoja, ryhmätöitä, käytännön digitaalisia sisällöntuotanto harjoituksia (sosiaalisessa mediassa) ja vierailevia puhujia (pirkanmaalaiset vientiyritykset, digitaalisen palvelumuotoilun ammattilaiset).
Aikataulu: lokakuu 2022 – tammikuu 2023
Ilmoittautumisaika
30.09.2023 - 29.10.2023
Ajoitus
30.10.2023 - 31.12.2023
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoiminta
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Täydennyskoulutus
Tavoitteet (OJ)
Asiakkuudenhallinta & asiakkuudenhallinnan ohjelmistot
Sisältö- ja digimarkkinointi
Digimyynti & palveluvienti
Digitaalinen palvelumuotoilu
Kurssilla perehdytään digiajan asiakaskokemukseen sekä sen johtamiseen ja kehittämiseen. Kurssin käytyään opiskelijat osaavat hyödyntää asiakasymmärrystä asiakaspolkujen sekä asiakasprofiilien ja -persoonien luomisessa, suunnitella markkinointiviestintää ja ymmärtää sen merkityksen asiakaskokemuksen muodostumisessa, tunnistaa asiakasarvon lähteet ja suunnitella asiakaslähtöistä tarjoomaa sekä asettaa asiakastavoitteet ja suunnitella niihin liittyvät mittarit. Kurssin jälkeen opiskelijat hahmottavat, kuinka digitaalinen tuote- ja palveluosaaminen sekä asiakashallinta liittyvät vientikauppaan. Kurssilla tuodaan esiin myös digitaalisen palveluviennin merkitys Suomen kansantaloudelle: Palveluvienti on kasvanut jo pitkään tavaravientiä nopeammin, ja kattaa kolmasosan Suomen viennin kokonaisarvosta. Korkean osaamisen ja digitaalisoitavissa olevien palveluiden markkinoiden kasvu tarjoaa mahdollisuuksia kansainvälistymiseen ja kasvuun, mikä puolestaan korostaa digitaalisen palvelumuotoilun merkitystä. Kurssin käytyään opiskelijat ymmärtävät, että digitaalisten palveluiden ja verkkokaupan asiakaslähtöisyys varmistetaan palvelumuotoilun avulla. Opiskelijat oppivat kiinnittämään huomiota asiakkaan ostopolun sujuvuuteen ja verkkokaupankäynnin jatkuvaan kehittämiseen.
Kurssi on erittäin käytännönläheinen ja monimuotoinen. Opetusmenetelminä käytetään luentoja, ryhmätöitä, käytännön digitaalisia sisällöntuotanto harjoituksia (sosiaalisessa mediassa) ja vierailevia puhujia (pirkanmaalaiset vientiyritykset, digitaalisen palvelumuotoilun ammattilaiset).
Aikataulu: lokakuu 2022 – tammikuu 2023
Arviointiasteikko
0-5
Ilmoittautumisaika
04.09.2023 - 03.10.2023
Ajoitus
04.10.2023 - 30.06.2024
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoiminta
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Täydennyskoulutus
Opettaja
- Salman Saleem
- Salman Saleem
Ryhmät
-
23SIBLInternational Business and Logistics -training
Tavoitteet (OJ)
Asiakkuudenhallinta & asiakkuudenhallinnan ohjelmistot
Sisältö- ja digimarkkinointi
Digimyynti & palveluvienti
Digitaalinen palvelumuotoilu
Kurssilla perehdytään digiajan asiakaskokemukseen sekä sen johtamiseen ja kehittämiseen. Kurssin käytyään opiskelijat osaavat hyödyntää asiakasymmärrystä asiakaspolkujen sekä asiakasprofiilien ja -persoonien luomisessa, suunnitella markkinointiviestintää ja ymmärtää sen merkityksen asiakaskokemuksen muodostumisessa, tunnistaa asiakasarvon lähteet ja suunnitella asiakaslähtöistä tarjoomaa sekä asettaa asiakastavoitteet ja suunnitella niihin liittyvät mittarit. Kurssin jälkeen opiskelijat hahmottavat, kuinka digitaalinen tuote- ja palveluosaaminen sekä asiakashallinta liittyvät vientikauppaan. Kurssilla tuodaan esiin myös digitaalisen palveluviennin merkitys Suomen kansantaloudelle: Palveluvienti on kasvanut jo pitkään tavaravientiä nopeammin, ja kattaa kolmasosan Suomen viennin kokonaisarvosta. Korkean osaamisen ja digitaalisoitavissa olevien palveluiden markkinoiden kasvu tarjoaa mahdollisuuksia kansainvälistymiseen ja kasvuun, mikä puolestaan korostaa digitaalisen palvelumuotoilun merkitystä. Kurssin käytyään opiskelijat ymmärtävät, että digitaalisten palveluiden ja verkkokaupan asiakaslähtöisyys varmistetaan palvelumuotoilun avulla. Opiskelijat oppivat kiinnittämään huomiota asiakkaan ostopolun sujuvuuteen ja verkkokaupankäynnin jatkuvaan kehittämiseen.
Kurssi on erittäin käytännönläheinen ja monimuotoinen. Opetusmenetelminä käytetään luentoja, ryhmätöitä, käytännön digitaalisia sisällöntuotanto harjoituksia (sosiaalisessa mediassa) ja vierailevia puhujia (pirkanmaalaiset vientiyritykset, digitaalisen palvelumuotoilun ammattilaiset).
Aikataulu: lokakuu 2022 – tammikuu 2023
Arviointiasteikko
0-5
Ilmoittautumisaika
11.09.2022 - 10.10.2022
Ajoitus
11.10.2022 - 31.12.2022
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoiminta
Opetuskielet
- Suomi
Tavoitteet (OJ)
Asiakkuudenhallinta & asiakkuudenhallinnan ohjelmistot
Sisältö- ja digimarkkinointi
Digimyynti & palveluvienti
Digitaalinen palvelumuotoilu
Kurssilla perehdytään digiajan asiakaskokemukseen sekä sen johtamiseen ja kehittämiseen. Kurssin käytyään opiskelijat osaavat hyödyntää asiakasymmärrystä asiakaspolkujen sekä asiakasprofiilien ja -persoonien luomisessa, suunnitella markkinointiviestintää ja ymmärtää sen merkityksen asiakaskokemuksen muodostumisessa, tunnistaa asiakasarvon lähteet ja suunnitella asiakaslähtöistä tarjoomaa sekä asettaa asiakastavoitteet ja suunnitella niihin liittyvät mittarit. Kurssin jälkeen opiskelijat hahmottavat, kuinka digitaalinen tuote- ja palveluosaaminen sekä asiakashallinta liittyvät vientikauppaan. Kurssilla tuodaan esiin myös digitaalisen palveluviennin merkitys Suomen kansantaloudelle: Palveluvienti on kasvanut jo pitkään tavaravientiä nopeammin, ja kattaa kolmasosan Suomen viennin kokonaisarvosta. Korkean osaamisen ja digitaalisoitavissa olevien palveluiden markkinoiden kasvu tarjoaa mahdollisuuksia kansainvälistymiseen ja kasvuun, mikä puolestaan korostaa digitaalisen palvelumuotoilun merkitystä. Kurssin käytyään opiskelijat ymmärtävät, että digitaalisten palveluiden ja verkkokaupan asiakaslähtöisyys varmistetaan palvelumuotoilun avulla. Opiskelijat oppivat kiinnittämään huomiota asiakkaan ostopolun sujuvuuteen ja verkkokaupankäynnin jatkuvaan kehittämiseen.
Kurssi on erittäin käytännönläheinen ja monimuotoinen. Opetusmenetelminä käytetään luentoja, ryhmätöitä, käytännön digitaalisia sisällöntuotanto harjoituksia (sosiaalisessa mediassa) ja vierailevia puhujia (pirkanmaalaiset vientiyritykset, digitaalisen palvelumuotoilun ammattilaiset).
Aikataulu: lokakuu 2022 – tammikuu 2023
Arviointiasteikko
0-5
Ilmoittautumisaika
11.09.2022 - 10.10.2022
Ajoitus
11.10.2022 - 31.05.2023
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoiminta
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Täydennyskoulutus
Opettaja
- Salman Saleem
Ryhmät
-
22SIBLInternational Business and Logistics -training
Tavoitteet (OJ)
Asiakkuudenhallinta & asiakkuudenhallinnan ohjelmistot
Sisältö- ja digimarkkinointi
Digimyynti & palveluvienti
Digitaalinen palvelumuotoilu
Kurssilla perehdytään digiajan asiakaskokemukseen sekä sen johtamiseen ja kehittämiseen. Kurssin käytyään opiskelijat osaavat hyödyntää asiakasymmärrystä asiakaspolkujen sekä asiakasprofiilien ja -persoonien luomisessa, suunnitella markkinointiviestintää ja ymmärtää sen merkityksen asiakaskokemuksen muodostumisessa, tunnistaa asiakasarvon lähteet ja suunnitella asiakaslähtöistä tarjoomaa sekä asettaa asiakastavoitteet ja suunnitella niihin liittyvät mittarit. Kurssin jälkeen opiskelijat hahmottavat, kuinka digitaalinen tuote- ja palveluosaaminen sekä asiakashallinta liittyvät vientikauppaan. Kurssilla tuodaan esiin myös digitaalisen palveluviennin merkitys Suomen kansantaloudelle: Palveluvienti on kasvanut jo pitkään tavaravientiä nopeammin, ja kattaa kolmasosan Suomen viennin kokonaisarvosta. Korkean osaamisen ja digitaalisoitavissa olevien palveluiden markkinoiden kasvu tarjoaa mahdollisuuksia kansainvälistymiseen ja kasvuun, mikä puolestaan korostaa digitaalisen palvelumuotoilun merkitystä. Kurssin käytyään opiskelijat ymmärtävät, että digitaalisten palveluiden ja verkkokaupan asiakaslähtöisyys varmistetaan palvelumuotoilun avulla. Opiskelijat oppivat kiinnittämään huomiota asiakkaan ostopolun sujuvuuteen ja verkkokaupankäynnin jatkuvaan kehittämiseen.
Kurssi on erittäin käytännönläheinen ja monimuotoinen. Opetusmenetelminä käytetään luentoja, ryhmätöitä, käytännön digitaalisia sisällöntuotanto harjoituksia (sosiaalisessa mediassa) ja vierailevia puhujia (pirkanmaalaiset vientiyritykset, digitaalisen palvelumuotoilun ammattilaiset).
Aikataulu: lokakuu 2022 – tammikuu 2023
Arviointiasteikko
0-5