Managing Sales and Customer RelationsLaajuus (5 cr)
Course unit code: 3H00FE41
General information
- Credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
Objectives
During the course students will learn to plan, lead and follow sales and to take care of the customers and customer-ships.
Student is able to
- plan and execute a sales process.
- build and motivate sales organization.
- follow up the development of sales and act accordingly.
- take care of the customer relations.
Content
How to carry out a successful sales process?
How b2b is different from b2c?
What happens during an efficient sales meeting?
How to follow the development of sales?
How to lead customer relations in practice?
How is the customer-oriented course of action connected with the company culture?
Prerequisites
Previous modules completed or equivalent knowledge.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Opiskelija tietää myyntiorganisaation ja asiakassuhteen johtamiseen liittyvät peruskäsitteet. Opiskelija pystyy soveltamaan oppimaansa käytäntöön perustasolla. Opiskelijan kyvyssä perustella tekemiään ratkaisuja on puutteita.
Assessment criteria, good (3-4)
Opiskelija hallitsee myyntiorganisaation ja asiakassuhteen johtamiseen liittyvät peruskäsitteet ja keskeiset menettelytavat. Opiskelija osaa ratkaista aihealueeseen liittyviä käytännön ongelmia ja perustella ratkaisunsa.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija osaa myyntiorganisaation ja asiakassuhteen johtamiseen liittyvät peruskäsitteet ja keskeiset menettelytavat. Opiskelija pystyy ratkaisemaan ja analysoimaan aihepiiriin liittyviä käytännön ongelmia. Opiskelija osaa perustella ratkaisunsa kattavasti. Opiskelija osaa tarvittaessa myös itse etsiä tietoa ja suunnitella ratkaisuvaihtoehtoja haastaviin tilanteisiin.
Assessment criteria, pass/fail
Hylätty
Opiskelija ei ole tutustunut aiheeseen liittyvään lähdemateriaaliin eikä osoittanut osaamistaan opintojakson tavoitteiden osoittamalla tavalla.