Tuloksellinen myyntityö ja asiakaspalvelu (5op)
Opintojakson tunnus: 3H00CU39
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Opintojaksolla syvennytään myyntityöhön ja siihen liittyvään vuorovaikutukseen asiakkaan kanssa.
Opiskelija
- osaa jäsentää myynnin vaiheet ensikontaktista kaupan päättämiseen ja jälkihoitoon
- tietää hyvän asiakaspalvelun periaatteet ja osaa soveltaa niitä käytännössä
- vahvistaa vuorovaikutustaitojaan erityisesti luottamuksen rakentamisen, vakuuttavan esiintymisen ja argumentointitaitojen näkökulmasta
- valmentautuu myyntikohtaamiseen aidon asiakascasen pohjalta.
Sisältö
- Mitkä ovat myyntiprosessin vaiheet ja miten myyjän pitäisi toimia eri vaiheissa?
- Mitkä ovat hyvän asiakaspalvelun tunnusmerkit?
- Miten tulen paremmaksi myyjäksi tai asiakaspalvelijaksi?
Esitietovaatimukset
2. vuoden opintojaksot tai vastaavat tiedot ja taidot.