Siirry suoraan sisältöön

Digitaalisuuden hyödyntäminen markkinoinnissaLaajuus (5 op)

Tunnus: 3H00EA60

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija tutustuu digitaalisuuden hyödyntämiseen markkinoinnissa.

Opiskelija osaa
- toteuttaa sähköistä markkinointia
- hyödyntää blogeja ja yhteisöjä työssään
- käyttää digitaalista mediaa ja tuntee sen kanavat
- tehdä kanavavalintoja ja tuottaa digitaalista sisältöä.

Sisältö

Mitä tarkoittaa sähköinen markkinointi ja miten sitä toteutetaan?
Miten blogeja ja yhteisöjä hyödynnetään osana sähköistä markkinointiviestintää?
Mitä tarkoittaa digitaalinen media?
Mitä ovat digitaalisen median kanavat?
Miten sisältöä tuotetaan digitaaliseen mediaan?

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Opiskelija osaa toteuttaa yksittäisiä digitaalisen markkinointitoimenpiteitä muutamissa eri kanavissa. Hänen tietonsa digitaalisesta markkinoinnista on yksipuolista ja puutteellista ja hän hallitsee vain muutamia perustermien merkityksiä.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelija osaa toteuttaa digitaalisen markkinointikampanjan hyödyntäen muutamia eri välineitä. Hän ymmärtää digitaalisen markkinoinnin ja perustermien merkitykset.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa toteuttaa monipuolisesti digitaalisen markkinointikampanjan hyödyntäen useita eri välineitä. Hän ymmärtää digitaalisen markkinoinnin laajana kokonaisuutena ja ymmärtää perustermien merkitykset.