Myynti ja markkinointiLaajuus (3 op)
Tunnus: 5P00GY34
Laajuus
3 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija hallitsee myynnin ja markkinoinnin peruskäsitteistön ja asiakaskeskeisen ajattelutavan.
Opintojakson suoritettuaan osaa nimetä myynnin ja markkinoinnin peruskäsitteet. Opiskelija osaa tehdä markkinointisuunnitelman. Opiskelija tiedostaa myynnin ja markkinoinnin roolin yrityksen liiketoiminnassa.
Sisältö
Myynnin ja markkinoinnin perusteet. Myynti- ja markkinointiprosessit. Markkinointisuunnitelma.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Opiskelija osaa nimetä myynnin ja markkinoinnin peruskäsitteet. Opiskelija osaa tehdä markkinointisuunnitelman. Opiskelija tiedostaa myynnin ja markkinoinnin roolin yrityksen liiketoiminnassa.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Opiskelija ymmärtää myynnin ja markkinoinnin roolin yrityksen liiketoiminnan kannalta.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa analysoida myynnin ja markkinoinnin roolin yrityksen liiketoiminnan kannalta.
Ilmoittautumisaika
09.06.2025 - 01.09.2025
Ajoitus
01.09.2025 - 19.12.2025
Laajuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Biotuotetekniikka
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Biotuotetekniikan tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Nina Kukkasniemi
- Minna Heikinheimo
Vastuuhenkilö
Päivi Viitaharju
Ryhmät
-
24BIOTBBiotuotetekniikan tutkinto-ohjelma, syksy 2024
Tavoitteet (OJ)
Opiskelija hallitsee myynnin ja markkinoinnin peruskäsitteistön ja asiakaskeskeisen ajattelutavan.
Opintojakson suoritettuaan osaa nimetä myynnin ja markkinoinnin peruskäsitteet. Opiskelija osaa tehdä markkinointisuunnitelman. Opiskelija tiedostaa myynnin ja markkinoinnin roolin yrityksen liiketoiminnassa.
Sisältö (OJ)
Myynnin ja markkinoinnin perusteet. Myynti- ja markkinointiprosessit. Markkinointisuunnitelma.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)
Opiskelija osaa nimetä myynnin ja markkinoinnin peruskäsitteet. Opiskelija osaa tehdä markkinointisuunnitelman. Opiskelija tiedostaa myynnin ja markkinoinnin roolin yrityksen liiketoiminnassa.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)
Opiskelija ymmärtää myynnin ja markkinoinnin roolin yrityksen liiketoiminnan kannalta.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)
Opiskelija osaa analysoida myynnin ja markkinoinnin roolin yrityksen liiketoiminnan kannalta.
Arviointiasteikko
0-5