Siirry suoraan sisältöön

Myynti ja markkinointiLaajuus (3 op)

Tunnus: 5P00GY34

Laajuus

3 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija hallitsee myynnin ja markkinoinnin peruskäsitteistön ja asiakaskeskeisen ajattelutavan.

Opintojakson suoritettuaan osaa nimetä myynnin ja markkinoinnin peruskäsitteet. Opiskelija osaa tehdä markkinointisuunnitelman. Opiskelija tiedostaa myynnin ja markkinoinnin roolin yrityksen liiketoiminnassa.

Sisältö

Myynnin ja markkinoinnin perusteet. Myynti- ja markkinointiprosessit. Markkinointisuunnitelma.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Opiskelija osaa nimetä myynnin ja markkinoinnin peruskäsitteet. Opiskelija osaa tehdä markkinointisuunnitelman. Opiskelija tiedostaa myynnin ja markkinoinnin roolin yrityksen liiketoiminnassa.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelija ymmärtää myynnin ja markkinoinnin roolin yrityksen liiketoiminnan kannalta.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa analysoida myynnin ja markkinoinnin roolin yrityksen liiketoiminnan kannalta.

Ilmoittautumisaika

09.06.2025 - 01.09.2025

Ajoitus

01.09.2025 - 19.12.2025

Laajuus

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Biotuotetekniikka

Toimipiste

TAMK Pääkampus

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Biotuotetekniikan tutkinto-ohjelma
Opettaja
  • Nina Kukkasniemi
  • Minna Heikinheimo
Vastuuhenkilö

Päivi Viitaharju

Ryhmät
  • 24BIOTB
    Biotuotetekniikan tutkinto-ohjelma, syksy 2024

Tavoitteet (OJ)

Opiskelija hallitsee myynnin ja markkinoinnin peruskäsitteistön ja asiakaskeskeisen ajattelutavan.

Opintojakson suoritettuaan osaa nimetä myynnin ja markkinoinnin peruskäsitteet. Opiskelija osaa tehdä markkinointisuunnitelman. Opiskelija tiedostaa myynnin ja markkinoinnin roolin yrityksen liiketoiminnassa.

Sisältö (OJ)

Myynnin ja markkinoinnin perusteet. Myynti- ja markkinointiprosessit. Markkinointisuunnitelma.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)

Opiskelija osaa nimetä myynnin ja markkinoinnin peruskäsitteet. Opiskelija osaa tehdä markkinointisuunnitelman. Opiskelija tiedostaa myynnin ja markkinoinnin roolin yrityksen liiketoiminnassa.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)

Opiskelija ymmärtää myynnin ja markkinoinnin roolin yrityksen liiketoiminnan kannalta.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)

Opiskelija osaa analysoida myynnin ja markkinoinnin roolin yrityksen liiketoiminnan kannalta.

Arviointiasteikko

0-5