Siirry suoraan sisältöön

Sähköisen markkinoinnin menetelmiä ja työkalujaLaajuus (3 op)

Tunnus: 4A00FH71

Laajuus

3 op

Osaamistavoitteet

Tavoitteena on, että opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa ja ymmärtää sähköisen markkinoinnin menetelmiä ja työkaluja sekä liiketoimintaa ja sen tärkeyttä sekä osaa kehittää sähköistä markkinointia myös ICT-näkökulmasta. Lisäksi tutustutaan todellisiin yritysesimerkkeihin.

Sisältö

Yritysesittelyt
Innovaatiorahoitus
Tuote-/palveluidea
Sisältödigimarkkinointi
Web-analytiikka, sisällönhallinta

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Opiskelija tietää sähköisen markkinoinnin menetelmiä ja työkaluja.
Opiskelija tietää yritysmarkkinoinnin perusperiaatteita.
Opiskelija tietää sisältödigimarkkinoinnin analytiikkaa.
Opiskelija tietää mitä on innovaatiorahoitus.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelija osaa arvioida sähköisen markkinoinnin menetelmiä ja työkaluja.
Opiskelija osaa tunnistaa yritysmarkkinoinnin perusperiaatteita.
Opiskelija osaa arvioida sisältödigimarkkinoinnin analytiikkaa.
Opiskelija osaa arvioida mihin voi hakea innovaatiorahoitusta.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa käyttää sähköisen markkinoinnin menetelmiä ja työkaluja.
Opiskelija osaa soveltaa yritysmarkkinoinnin perusperiaatteita.
Opiskelija osaa käyttää sisältödigimarkkinoinnin analytiikkaa.
Opiskelija osaa kehittää toimintoja innovaatiorahoituksen kautta.