Siirry suoraan sisältöön

Asiantuntijan henkilöbrändäysLaajuus (1 op)

Tunnus: NN00HD34

Laajuus

1 op

Osaamistavoitteet

Tämä opintojakso on johdatus henkilöbrändäykseen digitaalisilla alustoilla. Pääset rakentamaan tai päivittämään omaa ammatillista brändiäsi täyttämällä henkilöbrändikirjan mallipohjia.

Kurssin suoritettuaan opiskelija:
• saa perustiedon digitaalisesta henkilöbrändäyksestä
• osaa rakentaa ja vahvistaa ammatillista verkostoaan
• tuntee ammatillisen verkostoitumisen perusteet verkossa
• hankkii tiedon sisältömarkkinoinnista ja erilaisista digitaalisista alustoista

Sisältö

Tämä opintojakso käsittelee seuraavia kuutta aihealuetta:

Henkilöbrändäyksen perusteet
Miten aloittaa henkilöbrändäys?
Kuinka rakentaa ammatillinen verkosto?
Kuinka suunnitella tavoitteellista viestintää verkossa?
Kuinka käyttää sisältömarkkinointistrategioita?
Kuinka käyttää erilaisia digitaalisia alustoja?

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opintojakso on hyväksytty kun opiskelija osoittaa hallitsevansa perusteet digitaalisesta henkilöbrändäyksestä ja osaa hyödyntää tietoa luodessaan omaa verkostoaan ja sisältömarkkinointia.

Ilmoittautumisaika

01.08.2024 - 31.07.2025

Ajoitus

01.08.2024 - 31.08.2025

Laajuus

1 op

Virtuaaliosuus

1 op

Toteutustapa

Verkossa tapahtuva opiskelu

Yksikkö

HUBS

Opetuskielet
  • Suomi
  • Englanti
Paikat

20 - 900

Opettaja
  • Sanna Tahlo
  • Miina Kivelä
Vastuuhenkilö

Miina Kivelä

Ryhmät
  • 24CAMPUSONLINE
    CAMPUSONLINE
  • VAPAA
    Vapaasti valittavat opinnot

Tavoitteet (OJ)

Tämä opintojakso on johdatus henkilöbrändäykseen digitaalisilla alustoilla. Pääset rakentamaan tai päivittämään omaa ammatillista brändiäsi täyttämällä henkilöbrändikirjan mallipohjia.

Kurssin suoritettuaan opiskelija:
• saa perustiedon digitaalisesta henkilöbrändäyksestä
• osaa rakentaa ja vahvistaa ammatillista verkostoaan
• tuntee ammatillisen verkostoitumisen perusteet verkossa
• hankkii tiedon sisältömarkkinoinnista ja erilaisista digitaalisista alustoista

Sisältö (OJ)

Tämä opintojakso käsittelee seuraavia kuutta aihealuetta:

Henkilöbrändäyksen perusteet
Miten aloittaa henkilöbrändäys?
Kuinka rakentaa ammatillinen verkosto?
Kuinka suunnitella tavoitteellista viestintää verkossa?
Kuinka käyttää sisältömarkkinointistrategioita?
Kuinka käyttää erilaisia digitaalisia alustoja?

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)

Opintojakso on hyväksytty kun opiskelija osoittaa hallitsevansa perusteet digitaalisesta henkilöbrändäyksestä ja osaa hyödyntää tietoa luodessaan omaa verkostoaan ja sisältömarkkinointia.

Aika ja paikka

1.8.2024-31.8.2025, itsenäinen ja itse aikataulutettu toteutus Moodlessa

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

Ei tenttejä tai uusintamahdollisuuksia, ei rajoituksia suorituspäivämäärissä, kunhan kaikki suoritukset on palautettu 31.8.2025 mennessä

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Kurssi on hyväksytty, kun olet opiskellut kurssin materiaalit ja suorittanut Moodle-alustan tehtävät hyväksytysti, kurssin materiaaleja hyödyntäen.

Kurssi on hylätty, kun et ole opiskellut kurssin materiaaleja ja suorittanut Moodle-alustan tehtäviä hyväksytysti.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Videot, lukumateriaalit ja verkkomateriaalit

Oppimateriaalit

Oppimateriaalit julkaistaan Moodle-alustalla. Osa materiaaleista on englanninkielisiä.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opintojakson suorittamiseen menee noin 24h

Sisällön jaksotus

Sisältö on jaoteltu neljään osioon

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei valinnaisia suoritustapoja

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Ei harjoittelu- ja työelämäyhteistyötä

Kansainvälisyys

Osa materiaaleista on englanniksi. Opintojakso on mahdollista suorittaa joko englanniksi tai suomeksi. Voit valita kielen Moodlessa.

Lisätietoja opiskelijoille

Moodlen osoite: https://moodle.tuni.fi/course/view.php?id=43923