Johdatus digimyyntiinLaajuus (1 op)
Tunnus: NN00HD33
Laajuus
1 op
Osaamistavoitteet
Tämä opintojakso tarjoaa johdatuksen digitaaliseen myyntiin. Opiskelija saa yleiskuvan eri digitaalisen myynnin osa-alueista: sosiaalinen myynti, ostajan persoonien käyttö ja verkkomyynnin tapaamisten järjestäminen.
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• ymmärtää perusasiat digitaalisesta myynnistä
• osaa asettaa ja mitata tavoitteita digitaalisessa myynnissä
• osaa käyttää ostajan persoonia
• ymmärtää, kuinka luoda arvoa verkossa
• kuvailee asiakasmatkan perusvaiheet
• osaa järjestää verkkotapaamisen.
Sisältö
Opintojaksolla käsitellään seuraavia kuutta aihealuetta:
• Johdatus digitaaliseen myyntiin
• Miten asetat tavoitteet ja seuraat prosessia digitaalisessa myynnissä?
• Kuinka voit käyttää ostajan persoonia digitaalisessa myynnissä?
• Miten autat ja luot arvoa asiakkaille sen sijaan, että pakottaisit myyntiä?
• Kuinka muunnat potentiaaliset asiakkaat varsinaisiksi asiakkaiksi?
• Miten toteutat myynnin täysin verkossa?
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hyväksytty: Kaikkien oppimistehtävien suorittaminen Moodlessa.
Hylätty: Kaikkien oppimistehtävien suorittamatta jättäminen Moodlessa.
Ilmoittautumisaika
01.08.2024 - 31.07.2025
Ajoitus
01.08.2024 - 31.08.2025
Laajuus
1 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
Verkossa tapahtuva opiskelu
Yksikkö
HUBS
Opetuskielet
- Suomi
- Englanti
Paikat
20 - 300
Opettaja
- Sanna Tahlo
- Miina Kivelä
Vastuuhenkilö
Miina Kivelä
Ryhmät
-
24CAMPUSONLINECAMPUSONLINE
-
VAPAAVapaasti valittavat opinnot
Tavoitteet (OJ)
Tämä opintojakso tarjoaa johdatuksen digitaaliseen myyntiin. Opiskelija saa yleiskuvan eri digitaalisen myynnin osa-alueista: sosiaalinen myynti, ostajan persoonien käyttö ja verkkomyynnin tapaamisten järjestäminen.
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• ymmärtää perusasiat digitaalisesta myynnistä
• osaa asettaa ja mitata tavoitteita digitaalisessa myynnissä
• osaa käyttää ostajan persoonia
• ymmärtää, kuinka luoda arvoa verkossa
• kuvailee asiakasmatkan perusvaiheet
• osaa järjestää verkkotapaamisen.
Sisältö (OJ)
Opintojaksolla käsitellään seuraavia kuutta aihealuetta:
• Johdatus digitaaliseen myyntiin
• Miten asetat tavoitteet ja seuraat prosessia digitaalisessa myynnissä?
• Kuinka voit käyttää ostajan persoonia digitaalisessa myynnissä?
• Miten autat ja luot arvoa asiakkaille sen sijaan, että pakottaisit myyntiä?
• Kuinka muunnat potentiaaliset asiakkaat varsinaisiksi asiakkaiksi?
• Miten toteutat myynnin täysin verkossa?
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)
Hyväksytty: Kaikkien oppimistehtävien suorittaminen Moodlessa.
Hylätty: Kaikkien oppimistehtävien suorittamatta jättäminen Moodlessa.
Aika ja paikka
1.8.2024-31.8.2025, itsenäinen ja itse aikataulutettu toteutus Moodlessa
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
Ei tenttejä tai uusintamahdollisuuksia, ei rajoituksia suorituspäivämäärissä, kunhan kaikki suoritukset on palautettu 31.8.2025 mennessä
Arviointiasteikko
0-5
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Videot, lukumateriaalit ja verkkomateriaalit
Oppimateriaalit
Oppimateriaalit julkaistaan Moodle-alustalla. Osa materiaaleista on englanninkielisiä.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojakson suorittamiseen menee noin 24h
Sisällön jaksotus
Sisältö on jaoteltu neljään osioon
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei valinnaisia suoritustapoja
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Ei harjoittelu- ja työelämäyhteistyötä
Kansainvälisyys
Osa materiaaleista on englanniksi. Opintojakso on mahdollista suorittaa joko englanniksi tai suomeksi. Voit valita kielen Moodlessa.
Lisätietoja opiskelijoille
Moodlen osoite: https://moodle.tuni.fi/course/view.php?id=43929