Siirry suoraan sisältöön

Johdatus digimyyntiinLaajuus (1 op)

Tunnus: NN00HD33

Laajuus

1 op

Osaamistavoitteet

Tämä opintojakso tarjoaa johdatuksen digitaaliseen myyntiin. Opiskelija saa yleiskuvan eri digitaalisen myynnin osa-alueista: sosiaalinen myynti, ostajan persoonien käyttö ja verkkomyynnin tapaamisten järjestäminen.

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• ymmärtää perusasiat digitaalisesta myynnistä
• osaa asettaa ja mitata tavoitteita digitaalisessa myynnissä
• osaa käyttää ostajan persoonia
• ymmärtää, kuinka luoda arvoa verkossa
• kuvailee asiakasmatkan perusvaiheet
• osaa järjestää verkkotapaamisen.

Sisältö

Opintojaksolla käsitellään seuraavia kuutta aihealuetta:
• Johdatus digitaaliseen myyntiin
• Miten asetat tavoitteet ja seuraat prosessia digitaalisessa myynnissä?
• Kuinka voit käyttää ostajan persoonia digitaalisessa myynnissä?
• Miten autat ja luot arvoa asiakkaille sen sijaan, että pakottaisit myyntiä?
• Kuinka muunnat potentiaaliset asiakkaat varsinaisiksi asiakkaiksi?
• Miten toteutat myynnin täysin verkossa?

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty: Kaikkien oppimistehtävien suorittaminen Moodlessa.

Hylätty: Kaikkien oppimistehtävien suorittamatta jättäminen Moodlessa.

Ilmoittautumisaika

01.08.2024 - 31.07.2025

Ajoitus

01.08.2024 - 31.08.2025

Laajuus

1 op

Virtuaaliosuus

1 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

HUBS

Opetuskielet
  • Suomi
  • Englanti
Paikat

20 - 300

Opettaja
  • Miina Kivelä
Vastuuhenkilö

Miina Kivelä

Ryhmät
  • 24CAMPUSONLINE
    CAMPUSONLINE
  • VAPAA
    Vapaasti valittavat opinnot

Tavoitteet (OJ)

Tämä opintojakso tarjoaa johdatuksen digitaaliseen myyntiin. Opiskelija saa yleiskuvan eri digitaalisen myynnin osa-alueista: sosiaalinen myynti, ostajan persoonien käyttö ja verkkomyynnin tapaamisten järjestäminen.

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• ymmärtää perusasiat digitaalisesta myynnistä
• osaa asettaa ja mitata tavoitteita digitaalisessa myynnissä
• osaa käyttää ostajan persoonia
• ymmärtää, kuinka luoda arvoa verkossa
• kuvailee asiakasmatkan perusvaiheet
• osaa järjestää verkkotapaamisen.

Sisältö (OJ)

Opintojaksolla käsitellään seuraavia kuutta aihealuetta:
• Johdatus digitaaliseen myyntiin
• Miten asetat tavoitteet ja seuraat prosessia digitaalisessa myynnissä?
• Kuinka voit käyttää ostajan persoonia digitaalisessa myynnissä?
• Miten autat ja luot arvoa asiakkaille sen sijaan, että pakottaisit myyntiä?
• Kuinka muunnat potentiaaliset asiakkaat varsinaisiksi asiakkaiksi?
• Miten toteutat myynnin täysin verkossa?

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)

Hyväksytty: Kaikkien oppimistehtävien suorittaminen Moodlessa.

Hylätty: Kaikkien oppimistehtävien suorittamatta jättäminen Moodlessa.

Aika ja paikka

1.8.2024-31.8.2025, itsenäinen ja itse aikataulutettu toteutus Moodlessa

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

Ei tenttejä tai uusintamahdollisuuksia, ei rajoituksia suorituspäivämäärissä, kunhan kaikki suoritukset on palautettu 31.8.2025 mennessä

Arviointiasteikko

0-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Videot, lukumateriaalit ja verkkomateriaalit

Oppimateriaalit

Oppimateriaalit julkaistaan Moodle-alustalla. Osa materiaaleista on englanninkielisiä.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opintojakson suorittamiseen menee noin 24h

Sisällön jaksotus

Sisältö on jaoteltu neljään osioon

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei valinnaisia suoritustapoja

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Ei harjoittelu- ja työelämäyhteistyötä

Kansainvälisyys

Osa materiaaleista on englanniksi. Opintojakso on mahdollista suorittaa joko englanniksi tai suomeksi. Voit valita kielen Moodlessa.

Lisätietoja opiskelijoille

Moodlen osoite: https://moodle.tuni.fi/course/view.php?id=43929