Studies for Exchange Students, Degree Programme in Media and Arts: Studies for Exchange Students Autumn 2026
Tunnus: 26KVDMAAUTUMN26
Opetussuunnitelman kehittäminen ja työelämäyhteistyö
Studying in the Media and Arts Programme is typically: creative, practical, project based, production oriented, international, often conducted in co-operation with customers, partner companies and institutions.
Valitse opintojen ajoitus-, rakenne- tai jäsentelynäkymä
Näytä opintojen ajoitukset lukuvuosittain, lukukausittain tai periodeittain
Tunnus | Opinnon nimi | Laajuus (op) | 2026-2027 | Syksy 2026 | Kevät 2027 | 1. / 2026 | 2. / 2026 | 3. / 2027 | 4. / 2027 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
26KVDMAAUTUMN26-1001 |
Käyttäjäkeskeinen suunnittelu 1
(Valitaan kaikki ) |
15 | |||||||
IM00GP54 | Käyttäjäkeskeisen suunnittelun perusteet | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
IM00GP55 | Muotoiluprosessi ja konseptointi | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
IM00GP57 | Palvelumuotoilu | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
26KVDMAAUTUMN26-1002 |
Käyttäjäkeskeinen suunnittelu 2
(Valitaan kaikki ) |
15 | |||||||
IM00GP56 | Käyttöliittymäsuunnittelu ja prototypointi | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
IM00GP58 | Syventävä käyttäjäkeskeinen suunnittelu | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
IM00GP59 | Käyttäjäkeskeisen suunnittelun projekti | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
26KVDMAAUTUMN26-1003 |
Musiikki- ja tapahtumatuotannon uudet välineet ja menetelmät 1
(Valitaan kaikki ) |
15 | |||||||
IM00GR89 | Immersiivinen musiikkituotanto | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
IM00GR90 | Immersiivinen äänisuunnittelu | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
IM00GR91 | Musiikki- ja tapahtumatuotannon bisnesstrategiat | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
26KVDMAAUTUMN26-1004 |
Musiikki- ja tapahtumatuotannon uudet välineet ja menetelmät 2
(Valitaan kaikki ) |
15 | |||||||
IM00GR92 | Uusi tapahtumatekniikka | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
IM00GR93 | Hybriditapahtumien tuotanto ja striimaus | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
IM00GR94 | Hybriditapahtuman tuotantoprojekti | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
26KVDMAAUTUMN26-1005 |
Taide ja luova talous 1
(Valitaan kaikki ) |
15 | |||||||
IM00GP87 | Kokeileva studiotyöskentely | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
IM00GP86 | Johdatus kuvataiteen ja luovan alan yritystoimintaan | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
IM00GP88 | Taideprojektin johtaminen | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
26KVDMAAUTUMN26-1006 |
Taide ja luova talous 2
(Valitaan kaikki ) |
15 | |||||||
IM00GP90 | Yhteisötaide | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
IM00GP91 | Kestävä taideprojekti | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
IM00GP89 | Taide yritystoiminnassa | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
26KVDMAAUTUMN26-1007 |
Työelämätaidot
(Valitaan kaikki ) |
15 | |||||||
IM00GL59 | Urasuunnittelu | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
IM00GL60 | Uudet mediateknologiat ja sisällöntuotanto | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
IM00GL61 | Työelämäprojekti | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
26KVDMAAUTUMN26-1008 |
Elämystalous ja luovat alat
(Valitaan kaikki ) |
15 | |||||||
IM00GW12 | Johdatus elämystalouteen ja luoville aloille | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
IM00GW13 | Projektinhallinta | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
IM00GW14 | Elämystalouden projekti | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
Yhteensä | 0 | 120 | 120 | 0 | 60 | 60 | 0 | 0 |
Lukukausi- ja lukuvuosikohtaiset opintopistekertymät vaihtelevat valinnaisten ja vapaasti valittavien opintojen ajoituksesta johtuen.
Tunnus | Opinnon nimi | Laajuus (op) |
---|---|---|
26KVDMAAUTUMN26-1001 |
Käyttäjäkeskeinen suunnittelu 1
(Valitaan kaikki) |
15 |
IM00GP54 | Käyttäjäkeskeisen suunnittelun perusteet | 5 |
IM00GP55 | Muotoiluprosessi ja konseptointi | 5 |
IM00GP57 | Palvelumuotoilu | 5 |
26KVDMAAUTUMN26-1002 |
Käyttäjäkeskeinen suunnittelu 2
(Valitaan kaikki) |
15 |
IM00GP56 | Käyttöliittymäsuunnittelu ja prototypointi | 5 |
IM00GP58 | Syventävä käyttäjäkeskeinen suunnittelu | 5 |
IM00GP59 | Käyttäjäkeskeisen suunnittelun projekti | 5 |
26KVDMAAUTUMN26-1003 |
Musiikki- ja tapahtumatuotannon uudet välineet ja menetelmät 1
(Valitaan kaikki) |
15 |
IM00GR89 | Immersiivinen musiikkituotanto | 5 |
IM00GR90 | Immersiivinen äänisuunnittelu | 5 |
IM00GR91 | Musiikki- ja tapahtumatuotannon bisnesstrategiat | 5 |
26KVDMAAUTUMN26-1004 |
Musiikki- ja tapahtumatuotannon uudet välineet ja menetelmät 2
(Valitaan kaikki) |
15 |
IM00GR92 | Uusi tapahtumatekniikka | 5 |
IM00GR93 | Hybriditapahtumien tuotanto ja striimaus | 5 |
IM00GR94 | Hybriditapahtuman tuotantoprojekti | 5 |
26KVDMAAUTUMN26-1005 |
Taide ja luova talous 1
(Valitaan kaikki) |
15 |
IM00GP87 | Kokeileva studiotyöskentely | 5 |
IM00GP86 | Johdatus kuvataiteen ja luovan alan yritystoimintaan | 5 |
IM00GP88 | Taideprojektin johtaminen | 5 |
26KVDMAAUTUMN26-1006 |
Taide ja luova talous 2
(Valitaan kaikki) |
15 |
IM00GP90 | Yhteisötaide | 5 |
IM00GP91 | Kestävä taideprojekti | 5 |
IM00GP89 | Taide yritystoiminnassa | 5 |
26KVDMAAUTUMN26-1007 |
Työelämätaidot
(Valitaan kaikki) |
15 |
IM00GL59 | Urasuunnittelu | 5 |
IM00GL60 | Uudet mediateknologiat ja sisällöntuotanto | 5 |
IM00GL61 | Työelämäprojekti | 5 |
26KVDMAAUTUMN26-1008 |
Elämystalous ja luovat alat
(Valitaan kaikki) |
15 |
IM00GW12 | Johdatus elämystalouteen ja luoville aloille | 5 |
IM00GW13 | Projektinhallinta | 5 |
IM00GW14 | Elämystalouden projekti | 5 |