Sosiaalisesti ja eettisesti kestävä palveluohjausLaajuus (5 op)
Tunnus: TK00FF01
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Erikoistuja
1. Osaa ohjauksen ja viestinnän etiikan sekä työtavat ja niiden kehittämisen monimuotoisina ja moniviestimin eri toimintaympäristöissä
2. Osaa sosiaalisen sekä muun kestävän kehityksen mukaiset työtavat, niiden vahvistamisen ja edelleen kehittämisen asiakas- ja palveluohjausprosessin eri vaiheissa
3. Osaa viestiä palveluista asiakkaalle ja yhteistyökumppaneille
4. Osaa viestiä omasta ammatillisesta osaamisestaan ja asiakas- ja palveluohjauksesta eri viestimissä ja medioissa
Sisältö
- Sosiaalisesti ja eettisesti kestävä kehitys
- Digitalisaatio ja teknologian uudet mahdollisuudet ammatillisessa viestinnässä
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hyväksytty
Hallitsee ohjauksen ja viestinnän etiikan sekä työtavat ja niiden kehittämisen monimuotoisina ja moniviestimin eri toimintaympäristöissä. Soveltaa sosiaalisen sekä muun kestävän kehityksen mukaisia työtapoja, vahvistaa ja kehittää niitä asiakas- ja palveluohjausprosessin eri vaiheissa. Osaa viestiä palveluista asiakas- ja palveluohjauksesta asiakkaalle sekä omasta ammatillisesta asiakas- ja palveluohjausosaamisesta yhteistyökumppaneille eri viestimissä ja medioissa.
Täydennettävä/hylätty
Yllä mainitut tavoitteet eivät toteudu.
Ilmoittautumisaika
02.07.2023 - 31.07.2023
Ajoitus
01.08.2023 - 31.12.2023
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Erikoistumiskoulutus
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Asiakas- ja palveluohjauksen erikoistumiskoulutus
Opettaja
- Maija Koivunen
- Jussi Kemmo
Vastuuhenkilö
Jussi Kemmo
Ryhmät
-
23EASPA2Asiakas- ja palveluohjauksen erikoistumiskoulutus
Tavoitteet (OJ)
Erikoistuja
1. Osaa ohjauksen ja viestinnän etiikan sekä työtavat ja niiden kehittämisen monimuotoisina ja moniviestimin eri toimintaympäristöissä
2. Osaa sosiaalisen sekä muun kestävän kehityksen mukaiset työtavat, niiden vahvistamisen ja edelleen kehittämisen asiakas- ja palveluohjausprosessin eri vaiheissa
3. Osaa viestiä palveluista asiakkaalle ja yhteistyökumppaneille
4. Osaa viestiä omasta ammatillisesta osaamisestaan ja asiakas- ja palveluohjauksesta eri viestimissä ja medioissa
Sisältö (OJ)
- Sosiaalisesti ja eettisesti kestävä kehitys
- Digitalisaatio ja teknologian uudet mahdollisuudet ammatillisessa viestinnässä
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)
Hyväksytty
Hallitsee ohjauksen ja viestinnän etiikan sekä työtavat ja niiden kehittämisen monimuotoisina ja moniviestimin eri toimintaympäristöissä. Soveltaa sosiaalisen sekä muun kestävän kehityksen mukaisia työtapoja, vahvistaa ja kehittää niitä asiakas- ja palveluohjausprosessin eri vaiheissa. Osaa viestiä palveluista asiakas- ja palveluohjauksesta asiakkaalle sekä omasta ammatillisesta asiakas- ja palveluohjausosaamisesta yhteistyökumppaneille eri viestimissä ja medioissa.
Täydennettävä/hylätty
Yllä mainitut tavoitteet eivät toteudu.
Arviointiasteikko
0-5