Siirry suoraan sisältöön

Mobiilipeliohjelmointi (6 op)

Toteutuksen tunnus: 4A00EZ52-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
25.11.2019 - 20.01.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2020 - 31.07.2020
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
6 op
TKI-osuus
4 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tietojenkäsittely
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Opettajat
Jussi Pohjolainen
Jan Krebber
Vastuuhenkilö
Jussi Pohjolainen
Opintojakso
4A00EZ52

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Tavoitteena on, että opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa toteuttaa pienimuotoisen mobiililaitteessa toimivan pelin.

Sisältö (Opintojakso)

Olio-ohjelmointi,
ohjelmointiympäristö,
peliobjektit,
animaatio,
pysyväistallennus,
törmäystenhallinta.

Esitietovaatimukset (Opintojakso)

Opintojakson Johdatus ohjelmointiin suorittaminen tai vastaavat tiedot.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)

Opiskelija osaa kääntää ja ajaa mobiilipelisovelluksen päätelaitteeseen.
Opiskelija osaa toteuttaa pienen mobiilipelin, joka sisältää peliobjekteja.
Opiskelija osaa ottaa pelissä vastaan käyttäjän syötettä.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)

Opiskelija osaa toteuttaa mobiilipelin, joka sisältää pysyväistallennuksen.
Opiskelija osaa toteuttaa mobiilipelin, joka tukee useampaa kieltä (kansainvälistäminen).

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)

Opiskelija osaa toteuttaa mobiilipelin, joka hyödyntää fysiikkamoottoria.
Opiskelija osaa julkistaa pelin.

Arviointiasteikko

0-5

Lisätiedot

Opintojaksolle erillinen hakumenettely.

Siirry alkuun