Asiakasviestintä ja markkinointiLaajuus (3 op)
Opintojakson tunnus: 7F00EC26
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 3 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija
- käyttää markkinointiviestinnän keinoja
- suunnittelee ja toteuttaa viestintää kohderyhmälle soveltuvin keinoin
- osaa viestiä digitaalisissa toimintaympäristöissä
- suunnittelee ja toteuttaa kampanjaviestintää, tapahtumamarkkinointia ja sidosryhmäviestintää
Sisältö
- viestinnän eri keinot ja menetelmät
- viestinnällä vaikuttaminen
- viestintäsuunnitelman laadinta
- markkinointi- ja kampanjaviestintä
- sosiaalinen media viestinnässä
- lainsäädäntö ja tekijänoikeudet
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hyväksytty
- jäsentää sosiaali- ja terveysalan palveluihin liittyvien markkinoinnin ja viestinnän välisiä suhteita ja soveltaa tietoa eri tilanteisiin.
- tunnistaa ja kehittää sisäistä ja ulkoista viestintää ja markkinointia
- osaa soveltaa oppimaansa tilanteiden vaatimalla tavalla
- antaa ja vastaanottaa palautetta aktiivisesti ja rakentavasti
- tarkastelee ja arvioi asioita sekä asiakkaan / tiimin / työyhteisön näkökulmasta
- osaa toimia yhteistyössä vastuullisesti ja toiset tiimiläiset huomioiden
- ottaa vastuuta ja sitoutuu oman toiminnan lisäksi myös tiimin toimintaan
Hylätty
Hylätyssä suorituksessa opiskelijan perustiedoissa on puutteita ja tietojen soveltaminen on virheellistä. Opiskelija välttää aktiivista osallistumista oppimistilanteissa. Opiskelija laiminlyö valmistautumista eikä hyödynnä saamaansa palautetta. Opiskelijalta puuttuu suorituksia.