Siirry suoraan sisältöön

Sosionomina kohtaamassa asiakkaita ja työyhteisöjäLaajuus (3 op)

Opintojakson tunnus: 7S00EL26

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija
- osaa analysoida oman ja ammatillisen identiteetin merkitystä ja roolia eettisessä asiakastyössä
- osaa reflektoida toimintansa suunnitelmallisuutta sekä teorian ja käytännön yhteyksiä asiakastyössä
- osaa analysoida itseään asiakkaan eettisenä ja ammatillisena kohtaajana sekä yhteistyökykyisyyttään toimijana, oppijana sekä työyhteisön jäsenenä.

Sisältö

- Asenteet ja ennakkoluulot, tunteet, jaksaminen, ammatillisuuden rajat, syrjäytyminen, huono-osaisuus, tasa-arvoisuus, osallisuus
- Reflektio ennen toimintaa, toiminnan aikana ja jälkeen, teoreettinen reflektio
- Dialogisuus, työyhteisötaidot

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

-

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hylätty:

Opiskelija tarkastelee omaa osaamistaan ja kasvuaan opintojakson sisältöjen osalta kuvailevalla ja yleisellä tasolla

Hyväksytty:

Opiskelija reflektoi kasvuaan ja osaamistaan opintojakson sisältöjen kautta perustellen ja teoreettisesti jäsentäen

Siirry alkuun