Siirry suoraan sisältöön

Customer Service SkillsLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: 3H00FE39

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Englannin opintojaksolla perehdytään ammatilliseen kielenkäyttöön liike-elämän vuorovaikutustilanteissa. Eurooppalainen viitekehys: tavoitetaitotaso B2.

Opiskelija
- osaa kertoa itsestään, koulutuksestaan, työkokemuksestaan ja -tehtävistään sekä käyttää alansa erikoisterminologiaa,
- osaa viestiä asiakaslähtöisesti erilaisissa suhdeverkostoissa ja asiakaskontakteissa,
- pystyy seuraamaan oman alansa kehitystä ja osallistumaan siihen eri kanavien kautta.

Sisältö

Miten omasta osaamisesta ja työympäristöstä viestitään englanniksi?
Mitä tarvitaan monikulttuurisessa asiakaslähtöisessä vuorovaikutuksessa onnistumiseen englanniksi?
Miten kehittää osaamista ja hankkia tietoa omalta alalta englanniksi?

Esitietovaatimukset

Eurooppalaisen taitotasoasteikon B2-taitotaso.

Opiskeltuaan opintojakson opiskelijat oppivat liiketalouden sanastoa 5 op laajuudelta ja harjaantuvat ammattisanaston käytössä erilaisissa asiakaslähtöisissä suullisissa ja kirjallisissa tilanteissa. Heidän osaamisensa ja valmiutensa kasvaa ja monipuolistuu, mutta englannin kielen taitotaso ei välttämättä muutu.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

The student achieves the required course outcome. The student recognizes the main elements of customer service. The student recognizes the existing challenges in business communication.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

The student achieves the required course outcome. The student recognizes the main elements of customer service. The student recognizes the existing challenges and the significance of intercultural communication competence in business communication.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

The student achieves the required course outcome. The student recognizes the main elements of customer service. The student adopts a communication style according to the existing context and considers cultural features.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

The student is not able to serve customers or carry out a negotiation in English. The student can communicate in English in general terms.

Siirry alkuun