Skip to main content

Selling and Marketing in the Hospitality Industry 2Laajuus (5 cr)

Course unit code: 8T00FW01

General information


Credits
5 cr

Objectives

Student:
- is able to design a marketing and sales clock in a multi-channel environment
- be able to evaluate the efficiency of sales and marketing in the service business at the overall level and as part of sustainable development
- identify opportunities for networking and co-offering and their implications for the planning of marketing and sales activities
- takes into account regional attractiveness and international customers as part of building the customer experience from the perspective of sustainable sales and marketing

Content

WHAT do networking and co-offering mean in terms of multi-channel sales and marketing in the service business?
WHAT does the marketing and sales year clock mean in the service business?
WHY should a student get excited about perceiving the overall picture of sales and marketing activities, evaluating effectiveness, and achieving sustainability goals?
HOW do sales and marketing activities support the utilization of regional appeal in the service sector and take into account the diverse service expectations of international customers in terms of building the customer experience?

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelija osaa määritellä verkostoitumiseen ja yhteistarjooman rakentamiseen liittyviä käsitteitä.
Opiskelija tunnistaa markkinoinnin ja myynnin tehokkuuden arviointiin sekä vuosikellon rakentamiseen liittyviä käsitteitä.
Opiskelija tuntee alueellisen vetovoiman vaikutuksen markkinoinnissa ja osaa määritellä kansainvälisen asiakaskunnan palveluodotuksia.
Opiskelija suoriutuu annetuista tehtävistä, mutta tarvitsee paljon tukea ja ohjausta.
Opiskelija tarkastelee ja arvioi asioita omasta näkökulmastaan ja ottaen vastuun vain omasta suoriutumisestaan.

Assessment criteria, good (3-4)

Opiskelija osaa jäsentää verkostoitumisen ja yhteistarjooman rakentamiseen liittyvien käsitteiden välisiä suhteita.
Opiskelija osaa selittää markkinoinnin ja myynnin tehokkuuden arviointiin liittyvät käsitteet osana kestävän kehityksen viitekehystä sekä vuosikellon toimintalogiikan yhdistäen ne palveluliiketoimintaan.
Opiskelija osaa soveltaa alueellisen vetovoiman hyötyjä markkinoinnissa ja tukea kansainvälisen asiakaskunnan palveluodotusten toteutumista.
Opiskelija osaa reflektoida omaa ja muiden työskentelyä.
Opiskelija toimii yhteistyössä vastuullisesti ja sitoutuen tiimin toimintaan kehittäen vuorovaikutustaitojaan.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija ymmärtää verkostoitumisen ja yhteistarjooman rakentamisen aseman osana palveluliiketoiminnan kokonaisuuksia.
Opiskelija tunnistaa markkinoinnin ja myynnin tehokkuuden arvioinnin sekä vuosikellon toimintalogiikan välisiä suhteita.
Opiskelija osaa analysoida ja vertailla alueellisen vetovoiman mahdollistamia vaihtoehtoja palvelutoiminnan myynti- ja markkinointitoiminnoissa kestävän kehityksen mukaisesti.
Opiskelija osaa arvioida ja käyttää sopivimpia toimintatapoja kansainvälisen asiakaskunnan palveluodotusten täyttämisessä.
Opiskelija toimii yhteistyössä vastuullisesti, joustavasti ja rakentavasti kehittäen omaa, tiimin ja sidosryhmien vuorovaikutusta.

Go back to top of page