Enlarged Pedagogical Aspects (4 cr)
Code: 2X00CG28-3006
General information
- Enrolment period
- 11.06.2020 - 01.09.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 02.09.2020 - 20.05.2021
- Implementation has ended.
- Credits
- 4 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 4 cr
- RDI portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Online learning
- Unit
- Music
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 6 - 50
- Degree programmes
- Degree Programme in Culture and Arts, Music
- Teachers
- Matti Ruippo
- Mirja Kopra
- Maiju Kopra
- Petri Antikainen
- Jari Salmela
- Person in charge
- Matti Ruippo
- Course
- 2X00CG28
Objectives (course unit)
The Student are able to use ICT and create into it suitable materials. He can develop, plan, carry out and reflect own Project concidered Music Area.
The Student get to know early Childhood and Elementaty Music Education. He get´s Ability to teach little Chidren in his Work and to create learing Moments or Lessons.
The Student has Ability to carry out wide Study Planning perceiving different Sudy Fields.
Content (course unit)
ICT in Music Teaching Profject, Music in Early Childhood and Elementary Level. The deeper and expansive Level in Teaching Planning and noticing the different Study Fileds in Teacnhing.
Location and time
02.09.2020 11.45 - 13.45 Ulkopuolinen tila : Etäopetus Ryhmä A, opiskelija osallistuu yhteen ryhmään.
09.09.2020 11.45 - 13.45 Ulkopuolinen tila : Etäopetus Ryhmä A, opiskelija osallistuu yhteen ryhmään.
23.09.2020 11.45 - 13.45 P2-07 (21 henkilöä) Ryhmä A, opiskelija osallistuu yhteen ryhmään.
30.09.2020 11.45 - 13.45 P2-07 (21 henkilöä) Ryhmä A, opiskelija osallistuu yhteen ryhmään.
21.10.2020 11.45 - 13.45 P2-07 (21 henkilöä) Ryhmä A, opiskelija osallistuu yhteen ryhmään.
07.01.2021 12.00 - 14.00 Ulkopuolinen tila : Etäopiskelu Ryhmä: B, opiskelija osallistuu yhteen ryhmään
14.01.2021 12.00 - 14.00 Ulkopuolinen tila : Etäopiskelu Ryhmä: B, opiskelija osallistuu yhteen ryhmään
21.01.2021 12.00 - 14.00 Ulkopuolinen tila : Etäopiskelu Ryhmä: B, opiskelija osallistuu yhteen ryhmään
28.01.2021 12.00 - 14.00 Ulkopuolinen tila : Etäopiskelu Ryhmä: B, opiskelija osallistuu yhteen ryhmään
04.02.2021 12.00 - 14.00 Ulkopuolinen tila : Etäopiskelu Ryhmä: B, opiskelija osallistuu yhteen ryhmään
11.02.2021 12.00 - 14.00 Ulkopuolinen tila : Etäopiskelu Ryhmä: B, opiskelija osallistuu yhteen ryhmään
18.02.2021 12.00 - 14.00 Ulkopuolinen tila : Etäopiskelu Ryhmä: B, opiskelija osallistuu yhteen ryhmään
25.02.2021 12.00 - 14.00 Ulkopuolinen tila : Etäopiskelu Ryhmä: B, opiskelija osallistuu yhteen ryhmään
11.03.2021 12.45 - 15.45 Ulkopuolinen tila : Etäopetus Maiju Kopran osuus
01.04.2021 12.45 - 15.45 Ulkopuolinen tila : Etäopetus Maiju Kopran osuus
08.04.2021 10.00 - 14.30 P2-07 (21 henkilöä) Ryhmä: C, opiskelija osallistuu yhteen ryhmään
15.04.2021 12.00 - 14.00 P2-07 (21 henkilöä) Ryhmä: C, opiskelija osallistuu yhteen ryhmään
22.04.2021 12.00 - 14.00 P2-07 (21 henkilöä) Ryhmä: C, opiskelija osallistuu yhteen ryhmään
29.04.2021 12.00 - 14.00 P2-07 (21 henkilöä) Ryhmä: C, opiskelija osallistuu yhteen ryhmään
06.05.2021 12.00 - 14.00 P2-07 (21 henkilöä) Ryhmä: C, opiskelija osallistuu yhteen ryhmään
13.05.2021 12.00 - 14.00 P2-07 (21 henkilöä) Ryhmä: C, opiskelija osallistuu yhteen ryhmään
20.05.2021 12.00 - 14.00 P2-07 (21 henkilöä) Ryhmä: C, opiskelija osallistuu yhteen
Evaluation methods and criteria
The student receives feedback on his / her activities throughout the course. Assessment is based on participation in teaching and completion of assigned tasks.
Assessment scale
Pass/Fail
Learning materials
Ruippo, M. Musiikin verkko-opetus : yhteenvetoraportti Sibelius-Akatemian aluekehityshankkeesta vuosina 2001–2003 ja sen jälkeisestä verkko-opetuksen kehittämisestä.
http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2018050923815
Student workload
108 h
Completion alternatives
AHOT-menettely
International connections
Some of the material is international.
Assessment criteria - pass/fail (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
For the approved performance, the student participates in the teaching and completes the required tasks. In a failed execution, either component is left unfulfilled.