Siirry suoraan sisältöön

Terveysteknologioiden markkinointi, hankinnat ja kilpailutus (5op)

Opintojakson tunnus: 7Y00CV51

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija tuntee markkinoinnin merkityksen ja markkinointiajattelun yritystoiminnassa.
Opiskelija osaa toteuttaa markkinointia käytännössä.
Opiskelija tietää hyvinvointi- ja terveysalan kilpailutus- ja hankintalainsäädännön.
Opiskelija osaa toimia hyvinvointi- ja terveysalan tuotteiden ja palveluiden kilpailutus- ja hankintamenettelyissä asiantuntijana.

Sisältö

Asiakaslähtöisyys ja –kokemus sekä arvon tuottaminen markkinoinnin lähtökohtina.
Markkinoinnin merkitys yritystoiminnassa.
Markkinointiajattelun perusteet.
Markkinoinnin käytännön totetutuskeinoja.
Kilpailutus- ja hankintalainsäädäntö.
Kilpailutus- ja hankintamenettely terveyden-/sosiaalihuollon toimintaympäristöissä.
Kilpailutus- ja hankintaprojektien läpivieminen.

Siirry alkuun