Siirry suoraan sisältöön

MarkkinointiviestintäLaajuus (2 op)

Opintojakson tunnus: H876-10C

Opintojakson perustiedot


Laajuus
2 op

Sisältö

Opintojakson tyyppi
Pakollinen

Opintojakson taso
Ammattiopinnot

Opintojakson tavoite
Opiskelija osaa käyttää hyväkseen audiovisuaalisen alan markkinoinnillisia ja rahoituksellisia ratkaisuja. Hän osaa kohdistaa tuotteidensa markkinoinnin kohdetyhmän mukaan.

Opintojakson sisältö
- markkinointiviestintä
- mainonnan muodot

Opetusmenetelmät
Opetusmenetelmät sovitaan opintojakson alussa.

Arviointimenetelmät
Aktiivinen osallistuminen. Muut arviointimenetelmät ilmoitetaan jakson alussa.

Edellytys opintojaksolle pääsemiseksi
Av-alan yrittäjyyden perusteiden hyväksytty suorittaminen tai vastaavat tiedot ja taidot.

Kirjallisuus
Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Opettajan nimi
Jyrki Luoma-aho


Opetusvuosi
4. vuosi

Kevät- vai syyslukukaudella / Periodit joissa opintojakso menee
Syksy/kevät

Opetuskieli
Suomi

Siirry alkuun