MarkkinointiviestintäLaajuus (2 op)
Opintojakson tunnus: H876-10C
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 2 op
Sisältö
Opintojakson tyyppi
Pakollinen
Opintojakson taso
Ammattiopinnot
Opintojakson tavoite
Opiskelija osaa käyttää hyväkseen audiovisuaalisen alan markkinoinnillisia ja rahoituksellisia ratkaisuja. Hän osaa kohdistaa tuotteidensa markkinoinnin kohdetyhmän mukaan.
Opintojakson sisältö
- markkinointiviestintä
- mainonnan muodot
Opetusmenetelmät
Opetusmenetelmät sovitaan opintojakson alussa.
Arviointimenetelmät
Aktiivinen osallistuminen. Muut arviointimenetelmät ilmoitetaan jakson alussa.
Edellytys opintojaksolle pääsemiseksi
Av-alan yrittäjyyden perusteiden hyväksytty suorittaminen tai vastaavat tiedot ja taidot.
Kirjallisuus
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Opettajan nimi
Jyrki Luoma-aho
Opetusvuosi
4. vuosi
Kevät- vai syyslukukaudella / Periodit joissa opintojakso menee
Syksy/kevät
Opetuskieli
Suomi