Siirry suoraan sisältöön

Palvelutilanteiden johtaminenLaajuus (7 op)

Opintojakson tunnus: T430-8

Opintojakson perustiedot


Laajuus
7 op

Sisältö

Opintojakson vastuuopettajat: Taija Karhe, Eija Reunanen
7 op

Tavoite:
Opiskelija osaa toimia esimiehenä erilaisissa palvelutilanteissa. Hän osaa soveltaa koulutuksen aikana opittuja tietoja ja taitoja markkinoinnista, laskentatoimesta sekä toiminnan johtamisesta. Hän osaa arvioida oman toimintansa merkitystä koko palvelutapahtumassa (suunnittelu, rekrytointi, toteutus). Opiskelija osaa motivoida, ohjata sekä antaa palautetta alaisilleen. Hän osaa ottaa huomioon alaiset, kollegat, asiakkaat ja muut toimijat palvelutapahtuman järjestämisessä.


Opintojakson sisältö
- työelämässä toteutettava käytännön projekti (neuvonta-, opastus- ja koulutustilaisuudet, asiakastapahtumat)
- henkilökohtainen kurssikirja (esimiestoimintaan liittyvä)
- yksilö- ja ryhmäraportointi


Opetusmenetelmät / opiskelumenetelmät:
• projektityö


Arviointimenetelmät / kohteet
• palautekeskustelut (projekti, kirjareferaatti ja raportit)
• läsnäolo


Opetuskieli:
suomi

Edeltävät opinnot:
-T410-5
-T420-5
-T440-5
-T450-5


Kirjallisuus:
Sovitaan kurssin alkaessa

Siirry alkuun