Palvelutilanteiden johtaminenLaajuus (7 op)
Opintojakson tunnus: T430-8
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 7 op
Sisältö
Opintojakson vastuuopettajat: Taija Karhe, Eija Reunanen
7 op
Tavoite:
Opiskelija osaa toimia esimiehenä erilaisissa palvelutilanteissa. Hän osaa soveltaa koulutuksen aikana opittuja tietoja ja taitoja markkinoinnista, laskentatoimesta sekä toiminnan johtamisesta. Hän osaa arvioida oman toimintansa merkitystä koko palvelutapahtumassa (suunnittelu, rekrytointi, toteutus). Opiskelija osaa motivoida, ohjata sekä antaa palautetta alaisilleen. Hän osaa ottaa huomioon alaiset, kollegat, asiakkaat ja muut toimijat palvelutapahtuman järjestämisessä.
Opintojakson sisältö
- työelämässä toteutettava käytännön projekti (neuvonta-, opastus- ja koulutustilaisuudet, asiakastapahtumat)
- henkilökohtainen kurssikirja (esimiestoimintaan liittyvä)
- yksilö- ja ryhmäraportointi
Opetusmenetelmät / opiskelumenetelmät:
• projektityö
Arviointimenetelmät / kohteet
• palautekeskustelut (projekti, kirjareferaatti ja raportit)
• läsnäolo
Opetuskieli:
suomi
Edeltävät opinnot:
-T410-5
-T420-5
-T440-5
-T450-5
Kirjallisuus:
Sovitaan kurssin alkaessa