Asiakasverkoston rakentaminenLaajuus (6 op)
Opintojakson tunnus: 3H00CA58
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 6 op
Osaamistavoitteet
Opintojakson aikana opiskelijat rakentavat toimivan asiakasverkoston tiimiyritykseensä.
Tavoite
- Opiskelija tunnistaa oikeat asikasryhmät.
- Opiskelija osaa hankkia uusia asiakkaita tiimiyritykseensä ja pitää säännöllisesti yhteyttä vanhoihin asiakkaisiin.
- Opiskelija löytää sopivia tilaisuuksia verkostoitumiseen ja osaa hyödyntää niitä tiimiyrityksen kehittämisessä.
- Opiskelija osaa hyödyntää asiakashallintaohjelmaa ja käyttää sitä kehittäessään liiketoimintaansa.
- Opiskelija käyttää erilaisia innovointimenetelmiä, joiden avulla tiimiyritystä kehitetään.
- Opiskelija kehittää projektinhallintataitojaan.
Sisältö
Miten otan yhteyttä asiakkaaseen?
Mitä tekijöitä pitää huomioida, jotta pystyy rakentamaan toimivan asiakasverkoston?
Miten asiakassuhde muuttuu asiakkuudeksi?
Mitkä ovat tehokkaan projektinhallinnan edellytykset?
Esitietovaatimukset
1. vuoden opinnot