Skip to main content

International Sales (5 cr)

Code: 3H00EA01-3005

General information


Enrolment period
09.06.2025 - 21.08.2025
Registration for the implementation has begun.
Timing
28.08.2025 - 15.12.2025
The implementation has not yet started.
Credits
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Business Administration
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
15 - 40
Degree programmes
Degree Programme in Business Administration
Teachers
Juha Ikonen
Markus Jähi
Pauliina Airaksinen-Aminoff
Tags
CONTACT
Course
3H00EA01

Objectives (course unit)

The student understand the special characteristics of the international sales work and working in an international company.

Content (course unit)

Strategies for internationalization
Cultural differencies and the sales work

Prerequisites (course unit)

1. and 2.. year studies or similar skills and knowledge.

Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)

Satisfactory

Assessment criteria, good (3-4) (course unit)

Good

Assessment criteria, excellent (5) (course unit)

Excellent

Location and time

Katso ajat kalenterista tai Moodlesta.

Assessment methods and criteria

Kurssilla koostetaan valittuun kohdemaahan sekä -yritykseen liittyvä kansainvälistymissuunnitelma, jossa arvioidaan kohdeyrityksen kansainvälistymismahdollisuuksia sekä liiketaloudellisten että kulttuuristen tekijöiden suunnasta.

Kurssin tarkemmat arviointikriteerit on kuvattu toteutuksen Moodlessa.

Assessment scale

0-5

Teaching methods

Opetus tapahtuu läsnä pidettävillä luennoilla. Jos jokin luento joudutaan ennalta arvaamattomasta syystä pitää etäluentona, kannattaa huolehtia, että työkoneessa on kamera ja toimiva videoyhteys.

Lisäksi opetus sisältää ryhmä- ja parityöskentelyä sekä yksilötehtäviä. Oppimisen tukena luennoilla käytetään myös draamapedagogisia harjoitteita.

Mikäli sinulla on oppimisvaikeuksia, ota yhteyttä luennoitsijoihin - löydämme sinulle varmasti parhaat tavat suoriutua annetuista tehtävistä.

Learning materials

Bernard M.Bass: From transactional to transformational leadership: Learning to share the vision (Google scholarissa)
Vahvaselkä, Irma: Kansainvälinen liiketoiminta ja markkinointi (2009): Edita Publishing Oy

Completion alternatives

Hyväksilukemista haetaan ennen opintojakson aloittamista.

Go back to top of page