International Sales (5 cr)
Code: 3H00EA01-3005
General information
- Enrolment period
- 09.06.2025 - 21.08.2025
- Registration for the implementation has begun.
- Timing
- 28.08.2025 - 15.12.2025
- The implementation has not yet started.
- Credits
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Business Administration
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 15 - 40
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Administration
Objectives (course unit)
The student understand the special characteristics of the international sales work and working in an international company.
Content (course unit)
Strategies for internationalization
Cultural differencies and the sales work
Prerequisites (course unit)
1. and 2.. year studies or similar skills and knowledge.
Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)
Satisfactory
Assessment criteria, good (3-4) (course unit)
Good
Assessment criteria, excellent (5) (course unit)
Excellent
Location and time
Katso ajat kalenterista tai Moodlesta.
Assessment methods and criteria
Kurssilla koostetaan valittuun kohdemaahan sekä -yritykseen liittyvä kansainvälistymissuunnitelma, jossa arvioidaan kohdeyrityksen kansainvälistymismahdollisuuksia sekä liiketaloudellisten että kulttuuristen tekijöiden suunnasta.
Kurssin tarkemmat arviointikriteerit on kuvattu toteutuksen Moodlessa.
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Opetus tapahtuu läsnä pidettävillä luennoilla. Jos jokin luento joudutaan ennalta arvaamattomasta syystä pitää etäluentona, kannattaa huolehtia, että työkoneessa on kamera ja toimiva videoyhteys.
Lisäksi opetus sisältää ryhmä- ja parityöskentelyä sekä yksilötehtäviä. Oppimisen tukena luennoilla käytetään myös draamapedagogisia harjoitteita.
Mikäli sinulla on oppimisvaikeuksia, ota yhteyttä luennoitsijoihin - löydämme sinulle varmasti parhaat tavat suoriutua annetuista tehtävistä.
Learning materials
Bernard M.Bass: From transactional to transformational leadership: Learning to share the vision (Google scholarissa)
Vahvaselkä, Irma: Kansainvälinen liiketoiminta ja markkinointi (2009): Edita Publishing Oy
Completion alternatives
Hyväksilukemista haetaan ennen opintojakson aloittamista.