Skip to main content

The Basics of Customer Projects (5 cr)

Code: 2E00EW81-3002

General information


Enrolment period
01.01.2022 - 23.02.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
28.01.2022 - 25.03.2022
Implementation has ended.
Credits
5 cr
Virtual portion
2 cr
RDI portion
2 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Media
Campus
TAMK Mediapolis
Teaching languages
Finnish
Seats
10 - 45
Degree programmes
Degree Programme in Media
Teachers
Pertti Näränen
Tuomas Niemi
Media-ala Virtuaalihenkilö
Liiketalous Virtuaalihenkilö
Esko Ansami
Person in charge
Leena Mäkelä
Course
2E00EW81

Objectives (course unit)

Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän lähtökohdat ja mediakampanja-ajattelun perusteet. Hän osaa tuottaa ja kehittää audiovisuaalisia ja kerronnallisia ideoita ja konsepteja asiakkaiden toimeksiantojen pohjalta. Opiskelija osaa esitellä ideaansa sekä ottaa vastaan ja hyödyntää palautetta. Opiskelija pystyy neuvottelemaan asiakkaan kanssa ja kehittämään tuotantoprojekteja eri tavoitteiden, kohderyhmien ja julkaisualustojen näkökulmasta.

Content (course unit)

Markkinointiviestinnän perusteet, mainos- ja tietoiskuformaatit. Asiakastyö ja -neuvottelu. Asiakasprojektien ideointi sekä projektin esituotanto, demotuotanto tai testaus.

Prerequisites (course unit)

Media-alan tutkinto-ohjelman 1.vuoden opinnot.

Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)

Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän lähtökohtia ja mediakampanja-ajattelua tyydyttävästi. Hän osaa työryhmässä kehittää kerronnallisia ideoita asiakkaiden toimeksiantojen pohjalta. Opiskelija osaa esitellä ideaansa sekä ottaa vastaan palautetta. Opiskelija pystyy kehittämään tuotantoprojekteja eri tavoitteiden, kohderyhmien ja julkaisualustojen näkökulmasta ohjeiden mukaisesti.

Assessment criteria, good (3-4) (course unit)

Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän lähtökohdat ja mediakampanja-ajattelun perusteet. Hän osaa tuottaa ja kehittää audiovisuaalisia ja kerronnallisia ideoita ja konsepteja asiakkaiden toimeksiantojen pohjalta. Opiskelija osaa esitellä ideaansa sekä ottaa vastaan ja hyödyntää palautetta. Opiskelija pystyy neuvottelemaan asiakkaan kanssa ja kehittämään tuotantoprojekteja eri tavoitteiden, kohderyhmien ja julkaisualustojen näkökulmasta.

Assessment criteria, excellent (5) (course unit)

Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän lähtökohdat ja mediakampanja-ajattelun perusteet. Hän osaa tuottaa ja kehittää kekseliäitä ja realistisia audiovisuaalisia ja kerronnallisia ideoita ja konsepteja asiakkaiden toimeksiantojen pohjalta Opiskelija osaa esitellä ideaansa erinomaisesti. Hän osaa ottaa vastaan ja hyödyntää palautetta sekä antaa rakentavaa palautetta muulle työryhmälle. Opiskelija pystyy neuvottelemaan asiakkaan kanssa ja kehittämään toteuttamiskelpoisia tuotantoprojekteja eri tavoitteiden, kohderyhmien ja julkaisualustojen näkökulmasta.

Location and time

Lähiopetukset perjantai-aamuisin 9-12 välillä 28.1.-18.3. ADAssa tai pandemiatilanteen vaatiessa etänä / hybridimallilla. Tehtäviä ja asiakaskontakteja myös muina aikoina.

Assessment scale

0-5

Teaching methods

Luennot, tehtävä, analyysit sekä asiakasneuvottelut. Mahdollisesti myös pienimuotoiset asiakasprojektit.

Student workload

Lähiopetukset noin 21 h, itsenäinen ja ryhmätyöskentely noin 115 h.

Content scheduling

Lähiopetukset perjantai-aamuisin 9-12 välillä 28.1.-18.3.

Completion alternatives

Omat asiakastyöprojektit sekä niiden kirjallinen raportonti ja analysointi. Oman osaamisen markkinointimateriaalin laatiminen ja jakaminen esim. some-alustoilla.

Practical training and working life cooperation

Mahdollista liittää aitoisin työprojekteihin esim. Keikkakioski-järjestelmän kautta.

Go back to top of page