Skip to main content

Customer Relationship Management (5 cr)

Code: NY00CV45-3004

General information


Enrolment period
17.05.2018 - 27.08.2018
Registration for the implementation has ended.
Timing
22.09.2018 - 14.12.2018
Implementation has ended.
Credits
5 cr
Local portion
3 cr
Virtual portion
2 cr
RDI portion
3 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Educations
Teaching languages
Finnish
Seats
15 - 36
Teachers
Kirsi Tanner
Course
NY00CV45

Objectives (course unit)

Opintojakson osaamistavoitteet
• Opiskelija tuntee ja ymmärtää asiakaslähtöisyyden merkityksen ja asiakkuudenhallinnan
periaatteet, haasteet ja tavoitteet
• Osaa asiakkuuden hallinnan keskeiset sisällöt ja menetelmät
• Osaa johtaa asiakkuuksia ja niihin liittyviä prosesseja yhteistoimintaverkostoissa ja
muuttuvissa toimintaympäristöissä

Content (course unit)

Opintojakson sisältö
• Asiakaslähtöisyyden merkitys
• Asiakkuudenhallinnan keskeistä sisältö
• Asiakkuuksien johtaminen

Location and time

1. Lähitapaaminen 7.10.17 klo 12.30-15.45 tila H3-22
2. Lähitapaaminen 03.11.17 klo 8.30 – 11 on luokassa B4-26 ja 11 – 16.30 luokassa B5-25
3. Lähitapaaminen 02.12.17 klo 08.30 - 15.30 H0-06

Exam schedules

Ei tenttiä.

Evaluation methods and criteria

Aktiivinen osallistuminen lähiopetukseen, tunnilla annettujen tehtävien suorittaminen. Tabulassa tarkemmin arvioinnista.

Assessment scale

Pass/Fail

Teaching methods

Yhteistoiminnallinen oppiminen, lähiopetus ja opetuskeskustelu, oppimistehtävät, teoriaan pohjautuva asiantuntija-artikkeli blogitekstin muodossa, videotapaaminen opiskelijaryhmien kanssa. Soveltava tehtävä, joka voidaan tehdä omalle työpaikalle.

Learning materials

Itsenäistä tiedonhakua, asiakkuuteen liittyvä kirjallisuus

Student workload

Noin 130 tuntia. Kaksi läsnäolokertaa ja etätapaaminen, oppimistehtävien tekemistä 110 tuntia (2 isompaa tehtävää). Lisäksi kirjallisuuteen yms. tutustuminen osana oppimistehtävien suorittamista.

Content scheduling

Ks. Tabula.

Completion alternatives

Aikaisemman osaamisen tunnustaminen (työ- tai opiskelutodistuksen mukaisesti) mahdollistaa räätälöidyn suoritustavan (HyväHot). Poikkeavasta suoritustavasta sovittava viimeistään opintojakson ensimmäisellä kerralla.

Practical training and working life cooperation

Opiskelijoissa alalla toimivia henkilöitä, yhteistoiminnallinen oppiminen. Mahdollinen yritysvieras.

International connections

Englanninkielisiä lähdemateriaaleja.

Assessment criteria - pass/fail (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija on osoittanut vähintään hyvää asiakkuuksien hallinnan asiantuntemusta ja kehittänyt taitoaan edelleen. Opiskelija osaa soveltaa asiakkuudenhallinnan periaatteita käytäntöön. Vaaditut tehtävät palautettu ajallaan.

Go back to top of page