Customer Relationship Management (5 cr)
Code: 3Y00CF21-3001
General information
- Enrolment period
- 30.11.2015 - 10.01.2016
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2016 - 31.07.2016
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- RDI portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Master's Degree in Service Business and Project Management
- Teachers
- Jyrki Vehmas
- Kirsi Tanner
- Course
- 3Y00CF21
Objectives (course unit)
The student knows and understands
- the role of customer orientation and the principles and objectives of customer relationship management.
The student is able to
- develop customer relationship management -related processes and analyze data system requirements associated in the processes.
Content (course unit)
The concept of CRM, managing customer relationships, tools for CRM.
Exam schedules
Ei tenttiä.
Evaluation methods and criteria
Aktiivinen osallistuminen lähiopetukseen, tunnilla annettujen neljän oppimistehtävien suorittaminen.
Teaching methods
Yhteistoiminnallinen oppiminen, lähiopetus ja opetuskeskustelu, oppimistehtävät, teoriaan pohjautuva asiantuntija-artikkeli blogitekstin muodossa.
Learning materials
Itsenäistä tiedonhakua, Tabulassa olevat materiaalit ja linkit.
Student workload
Noin 130 tuntia. Kuusi läsnäolokertaa (n. 20 tuntia), oppimistehtävien tekemistä 110 tuntia (n. 4 tehtävää). Lisäksi kirjallisuuteen yms. tutustuminen, oppimistehtävien suorittaminen.
Content scheduling
Ks. Tabula
Completion alternatives
Aikaisemman osaamisen tunnustaminen (työ- tai opiskelutodistuksen mukaisesti) mahdollistaa räätälöidyn suoritustavan. Poikkeavasta suoritustavasta sovittava viimeistään opintojakson ensimmäisen kerran jälkeen.
Practical training and working life cooperation
Opiskelijoissa alalla toimivia henkilöitä, yhteistoiminnallinen oppiminen. Mahdolllinen yritysvieras.
Further information
Language of instruction: Finnish.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on suorittanut opintojakson vaatimukset puutteellisesti, myöhässä tai osoittanut tyydyttävää asiakkuudenhallinnan osaamista. Opiskelija on yrittänyt soveltaa asiakkuudenhallinnan periaatteita organisaatiossa.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on osoittanut hyvää asiakkuudenhallinnan asiantuntemusta ja kehittänyt taitoaan edelleen. Opiskelija on soveltanut aidosti asiakkuudenhallinnan periaatteita.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on osoittanut erinomaista asiantuntemusta asiakkuudenhallinnasta ja kehittänyt osaamistaan opintojakson aikana. Opiskelija on soveltanut asiakkuudenhallinnan periaatteita oivallisesti.