Skip to main content

Customer Relationship Management (5 cr)

Code: 3Y00CF21-3001

General information


Enrolment period
30.11.2015 - 10.01.2016
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2016 - 31.07.2016
Implementation has ended.
Credits
5 cr
Local portion
5 cr
RDI portion
2 cr
Mode of delivery
Contact learning
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Master's Degree in Service Business and Project Management
Teachers
Jyrki Vehmas
Kirsi Tanner
Course
3Y00CF21

Objectives (course unit)

The student knows and understands
- the role of customer orientation and the principles and objectives of customer relationship management.

The student is able to
- develop customer relationship management -related processes and analyze data system requirements associated in the processes.

Content (course unit)

The concept of CRM, managing customer relationships, tools for CRM.

Exam schedules

Ei tenttiä.

Evaluation methods and criteria

Aktiivinen osallistuminen lähiopetukseen, tunnilla annettujen neljän oppimistehtävien suorittaminen.

Teaching methods

Yhteistoiminnallinen oppiminen, lähiopetus ja opetuskeskustelu, oppimistehtävät, teoriaan pohjautuva asiantuntija-artikkeli blogitekstin muodossa.

Learning materials

Itsenäistä tiedonhakua, Tabulassa olevat materiaalit ja linkit.

Student workload

Noin 130 tuntia. Kuusi läsnäolokertaa (n. 20 tuntia), oppimistehtävien tekemistä 110 tuntia (n. 4 tehtävää). Lisäksi kirjallisuuteen yms. tutustuminen, oppimistehtävien suorittaminen.

Content scheduling

Ks. Tabula

Completion alternatives

Aikaisemman osaamisen tunnustaminen (työ- tai opiskelutodistuksen mukaisesti) mahdollistaa räätälöidyn suoritustavan. Poikkeavasta suoritustavasta sovittava viimeistään opintojakson ensimmäisen kerran jälkeen.

Practical training and working life cooperation

Opiskelijoissa alalla toimivia henkilöitä, yhteistoiminnallinen oppiminen. Mahdolllinen yritysvieras.

Further information

Language of instruction: Finnish.

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija on suorittanut opintojakson vaatimukset puutteellisesti, myöhässä tai osoittanut tyydyttävää asiakkuudenhallinnan osaamista. Opiskelija on yrittänyt soveltaa asiakkuudenhallinnan periaatteita organisaatiossa.

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija on osoittanut hyvää asiakkuudenhallinnan asiantuntemusta ja kehittänyt taitoaan edelleen. Opiskelija on soveltanut aidosti asiakkuudenhallinnan periaatteita.

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija on osoittanut erinomaista asiantuntemusta asiakkuudenhallinnasta ja kehittänyt osaamistaan opintojakson aikana. Opiskelija on soveltanut asiakkuudenhallinnan periaatteita oivallisesti.

Go back to top of page