Better well-being at work (3 cr)
Code: 3H00CP42-3002
General information
- Enrolment period
- 10.06.2016 - 24.10.2016
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 24.10.2016 - 31.12.2016
- Implementation has ended.
- Credits
- 3 cr
- Local portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Business Administration
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Administration
- Teachers
- Maija Haaramo
- Course
- 3H00CP42
Objectives (course unit)
Opiskelija tuntee työyhteisön työhyvinvointiin vaikuttavat tekijät sekä niitä koskevan lainsäädännön ja normit sekä keskeiset toimijat. Opiskelija osaa löytää työyhteisön työhyvinvoinnin kehittämiskohteet. Hän osaa suunnitella, toteuttaa sekä arvioida edistämistoimenpiteitä.
työhyvinvointiin vaikuttavat tekijät
lainsäädäntö, normit ja toimijat
toimenpiteiden suunnittelu, toteutus ja arviointi
Content (course unit)
työhyvinvointiin vaikuttavat tekijät
lainsäädäntö, normit ja toimijat
toimenpiteiden suunnittelu, toteutus ja arviointi
Exam schedules
Kehittämistehtävä arvioidaan, kurssia ei saa suoritetuksi, ellei ole osallistunut aktiivisesti kurssin kaikkiin tehtäviin, keskusteluihin verkossa ja blogissa. Tarkempi selostus arvioinnista kurssin sivulla Tabulassa.
Evaluation methods and criteria
Arviointimenetelminä opettajan suorittama kehittämistehtävän arviointi. Samoin opettaja arvioi tehtävät ja verkkokeskusteluihin osallistumisen. Jokainen opiskelija suorittaa lisäksi itse- ja vertaisarvioinnin arviointilomakkeita apuna käyttäen. Arviointilomakkeet Tabulassa
Teaching methods
Kurssi on kokonaan verkkokurssi. Tehtävät, verkkokeskustelut, verkkoluennot,kirjallisuuteen tutustuminen, blogit, pieni kehittämistehtävä
Learning materials
Verkossa olevat luennot ja linkit, opiskelijoiden keräämä materiaali.
Student workload
3 op
Practical training and working life cooperation
Pieni kehittämistehtävä yritykselle
Further information
Kurssin tavoitteet:
Opiskelija tuntee työyhteisön työhyvinvointiin vaikuttavat tekijät sekä niitä koskevan lainsäädännön ja normit sekä keskeiset toimijat. Opiskelija osaa löytää työyhteisön työhyvinvoinnin kehittämiskohteet. Hän osaa suunnitella, toteuttaa sekä arvioida edistämistoimenpiteitä.
Sisältö:
- työhyvinvointiin vaikuttavat tekijät
- lainsäädäntö, normit ja toimijat
- toimenpiteiden suunnittelu, toteutus ja arviointi
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ei ole suorittanut kehittämistehtävää tai ei ole osallistunut kurssin verkko- ja blogikeskusteluihin tai ei ole tehnyt tehtäviä.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on tehnyt kehittämistehtävän tyydyttävästi, osallistunut verkko- ja blogikeskusteluihin joka kerta, tehnyt tehtävät tyydyttävästi.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on tehnyt kehittämistehtävän hyvin, osallistunut verkko-ja blogikeskuteluihin joka kerta, tehnyt tehtävät hyvin.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on tehnyt kehittämistehtävän kiitettävästi, osallistunut verkko- ja blogikeskusteluihin joka kerta, tehnyt tehtävät kiitettävästi.