Digital Systems in Marketing (5 cr)
Code: 3H00CE12-3001
General information
- Enrolment period
- 01.08.2015 - 14.01.2016
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 14.01.2016 - 16.06.2016
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- Local portion
- 1 cr
- Virtual portion
- 4 cr
- RDI portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- TAMK Ikaalinen
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 30
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Administration
- Teachers
- Maj-Lis Läykki
- Hanna Saraketo
- Maija Haaramo
- Person in charge
- Hanna Saraketo
- Course
- 3H00CE12
Objectives (course unit)
The student knows how to start and manage e-marketing. He/she can take advantage of blogs and societies when working. The student and use digital media and knows the channels of it. He/she can select channels and provide content.
Content (course unit)
E-marketing
Blogs and e-networks/communities
Digital media
Channels of digital media
Choices of channels
Providing digital content
Exam schedules
toukokuun viimeisissä lähipäivissä
uusinnat 9.6.2016 klo 15 tai elokuun lähipäivissä
Evaluation methods and criteria
Opintojakso on osa modulia, jonka nimi on 21st Century Marketin. Siihen kuuluvat opintojaksot toteutetaan pitkälti toisiinsa integroidusti, niin että sisällöt tukevat toisiaan. Keskiössä on go to market -projektin toteuttaminen, johon muiden opintojaksosen sisällöt nivoutuvat. Modulin opintojaksot ovat
• Asiakkuus markkinoinnin ytimessä 6 op
• Digitaalisuuden hyödyntäminen markkinoinnissa 5 op
• Tutkimus työvälineenä 5 op
• Go to Market 5 op
• Professional English for BBA studies 5 op
Lisäksi kevään aikana kuuluu suorittaa vapaasti valittavia opintoja 4 op (esim. Y-kampuksen seminaareja, verkkokursseja tai projektitöitä).
Assessment scale
0-5
Teaching methods
dialogi, kirjallisuus, esseet ym. kirjalliset tehtävät, asiantuntijaluennot, reflektointi, go to market -projekti ja siihen liittyvät harjoitustehtävät, tentit ja muut osaamisen arviointiin liittyvät tehtävät
Learning materials
Tabulassa
Student workload
12 lähipäivää
27 h/op
Content scheduling
tammikuu: digitalisaatio
helmikuu: analytiikka
maaliskuu: optimointi
huhtikuu: sisällöntuotanto; videot
toukokuu I: verkkokauppa
toukokuu II: tutkimus
Practical training and working life cooperation
Go to market -harjoituksena tehdään uuden tuotteen tai palvelun markkinoille laittaminen erityisesti somea ja verkkokauppaa käyttäen.
Further information
Tabulassa