Skip to main content

Digital Systems in Marketing (5 cr)

Code: 3H00CE12-3001

General information


Enrolment period
01.08.2015 - 14.01.2016
Registration for the implementation has ended.
Timing
14.01.2016 - 16.06.2016
Implementation has ended.
Credits
5 cr
Local portion
1 cr
Virtual portion
4 cr
RDI portion
1 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
TAMK Ikaalinen
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 30
Degree programmes
Degree Programme in Business Administration
Teachers
Maj-Lis Läykki
Hanna Saraketo
Maija Haaramo
Person in charge
Hanna Saraketo
Course
3H00CE12

Objectives (course unit)

The student knows how to start and manage e-marketing. He/she can take advantage of blogs and societies when working. The student and use digital media and knows the channels of it. He/she can select channels and provide content.

Content (course unit)

E-marketing
Blogs and e-networks/communities
Digital media
Channels of digital media
Choices of channels
Providing digital content

Exam schedules

toukokuun viimeisissä lähipäivissä
uusinnat 9.6.2016 klo 15 tai elokuun lähipäivissä

Evaluation methods and criteria

Opintojakso on osa modulia, jonka nimi on 21st Century Marketin. Siihen kuuluvat opintojaksot toteutetaan pitkälti toisiinsa integroidusti, niin että sisällöt tukevat toisiaan. Keskiössä on go to market -projektin toteuttaminen, johon muiden opintojaksosen sisällöt nivoutuvat. Modulin opintojaksot ovat
• Asiakkuus markkinoinnin ytimessä 6 op
• Digitaalisuuden hyödyntäminen markkinoinnissa 5 op
• Tutkimus työvälineenä 5 op
• Go to Market 5 op
• Professional English for BBA studies 5 op

Lisäksi kevään aikana kuuluu suorittaa vapaasti valittavia opintoja 4 op (esim. Y-kampuksen seminaareja, verkkokursseja tai projektitöitä).

Assessment scale

0-5

Teaching methods

dialogi, kirjallisuus, esseet ym. kirjalliset tehtävät, asiantuntijaluennot, reflektointi, go to market -projekti ja siihen liittyvät harjoitustehtävät, tentit ja muut osaamisen arviointiin liittyvät tehtävät

Learning materials

Tabulassa

Student workload

12 lähipäivää
27 h/op

Content scheduling

tammikuu: digitalisaatio
helmikuu: analytiikka
maaliskuu: optimointi
huhtikuu: sisällöntuotanto; videot
toukokuu I: verkkokauppa
toukokuu II: tutkimus

Practical training and working life cooperation

Go to market -harjoituksena tehdään uuden tuotteen tai palvelun markkinoille laittaminen erityisesti somea ja verkkokauppaa käyttäen.

Further information

Tabulassa

Go back to top of page