Skip to main content

Customer-oriented Developing and Innovation (4 cr)

Code: 7K00FC46-3004

General information


Enrolment period
02.11.2022 - 31.12.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2023 - 31.12.2023
Implementation has ended.
Credits
4 cr
Virtual portion
4 cr
Mode of delivery
Online learning
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 40
Teachers
Niina Koskela
Person in charge
Sanna Keskikuru
Course
7K00FC46

Objectives (course unit)

Student
- can critically put them into practice in his own development project
- can commit customers and interest groups to development activities
- knows customer-oriented innovation

Content (course unit)

- stages of research process
- methods of service- and user-centered design
- customer and interest group engagement
- innovation

Location and time

Tuni Moodle 2023. Opintojakson toteutuksen osat ja oppimisympäristö päivittyvät 1.1.2023 mennessä.

Assessment scale

0-5

Teaching methods

Itseohjautuva verkkokurssi moodlessa. Kurssin materiaaleihin tutustuminen ja tehtävien tekeminen sekä palauttaminen.

Learning materials

Oppimateriaalina ovat kurssin oppimisympäristön materiaalit


Muu suositeltava kirjallisuus
Palvelumuotoilu Sotessa- palvelumuotoilun käsikirja sosiaali- ja terveysalan palvelujen kehittämiseen
Tarja Ahonen

Student workload

4 op, joka tarkoittaa 108 tuntia opiskelijan työskentelyä.

Further information

Toteutussuunnitelman tiedot voivat täydentyä tarvittaessa.

Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija ei suorita annettuja tehtäviä hyväksytysti eikä palauta annettuja tehtäviä kurssin aikataulujen puitteissa. Opiskelijan osaamistavoitteet eivät toteudu tai toteutuvat vain osittain.Sisällön hallinta on epäjohdonmukaista ja puutteellista tai/ja virheellistä. Suhde tietoon lainaava.

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Tasot 1-2
Tilannekohtainen, (jäljittelevä) ja suppea ammatillinen osaaminen
Opiskelija osaa tunnistaa, nimetä ja määritellä palvelumuotoilun ja käyttäjälähtöisen kehittämisen menetelmiin, asiakas- ja sidosryhmäosallistamiseen sekä innovaatioihin ja innovointiin liittyvät ilmiöt ja peruskäsitteistön.

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Tasot 3-4
Jäsentynyt, arvioiva ja soveltava ammatillinen osaaminen
Opiskelija ,soveltaa, selittää, vertailee ja jäsentää suhteessa toisiinsa palvelumuotoilun ja käyttäjälähtöisen kehittämisen menetelmiä, asiakas- ja sidosryhmäosallista sekä innovaatioita ja innovointiin liittyviä ilmiöitä ja käsitteiden välisiä suhteita.

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Taso 5
Laaja-alainen, luova ja kehittävä ammatillinen osaaminen
Opiskelija ymmärtää, yleistää, analysoi ja yhdistää ammatilliseen kontekstiin palvelumuotoilun ja käyttäjälähtöisen kehittämisen menetelmiä, asiakas- ja sidosryhmäosallistamista sekä innovaatioita ja innovointiin liittyviä laaja-alaisia kokonaisuuksia ja niiden välisiä suhteita.

Go back to top of page