Skip to main content

Digitization in Communications and Marketing (5 cr)

Code: 3H00FE35-3001

General information


Enrolment period
24.11.2021 - 14.01.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
03.01.2022 - 31.05.2022
Implementation has ended.
Credits
5 cr
Virtual portion
2 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Business Administration
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
15 - 40
Degree programmes
Degree Programme in Business Administration
Teachers
Hanna Saraketo
Miina Kivelä
Person in charge
Hanna Saraketo
Course
3H00FE35

Objectives (course unit)

Tässä opintojaksossa otetaan digitaalisuuden tuomat mahdollisuudet markkinoinnin käyttöön.

Opiskelija osaa
- toteuttaa sähköistä markkinointia,
- hyödyntää kumppanuuksia työssään,
- käyttää digitaalista mediaa ja tuntee sen kanavat,
- tehdä kanavavalintoja ja tuottaa digitaalista sisältöä.

Content (course unit)

Mitä tarkoittaa digitaalinen markkinointi ja miten sitä toteutetaan?
Miten verkostojen osaamista hyödynnetään osana sähköistä markkinointiviestintää?
Mitä tarkoittaa digitaalinen media?
Mitä ovat digitaalisen median kanavat?
Miten sisältöä tuotetaan digitaaliseen mediaan ja mitä keinoja on mitata sen tuloksellisuutta?

Prerequisites (course unit)

Previous modules completed or equivalent knowledge.

Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)

Opiskelija osaa toteuttaa yksittäisiä digitaalisen markkinointitoimenpiteitä muutamissa eri kanavissa. Hänen tietonsa digitaalisesta markkinoinnista on yksipuolista ja puutteellista ja hän hallitsee vain muutamia perustermien merkityksiä.

Assessment criteria, good (3-4) (course unit)

Opiskelija osaa toteuttaa digitaalisen markkinointikampanjan hyödyntäen muutamia eri välineitä. Hän ymmärtää digitaalisen markkinoinnin ja perustermien merkitykset. Hän pystyy analysoimaan toimien tuloksellisuutta.

Assessment criteria, excellent (5) (course unit)

Opiskelija ymmärtää digitaalisen markkinoinnin laajana kokonaisuutena ja ymmärtää perustermien merkitykset. Hän osaa toteuttaa monipuolisesti digitaalisen markkinointikampanjan seurantatietoineen hyödyntäen useita eri välineitä.

Assessment criteria, pass/fail (course unit)

Opiskelija ei hallitse teemaan liittyvää peruskäsitteistöä eikä osaa suunnittella ja toteuttaa digitaalista markkinointikampanjaa.

Location and time

Kontaktipäivät lukkarissa

Exam schedules

Perinteistä tenttiä ei ole. Osaamisen näyttö integroituu Go to Market -projektiin

Assessment methods and criteria

aktiivisuus, läsnäolo kontaktipäivissä
tehtävät tehtävänannossa ilmoitettujen arviointikriteerien mukaisesti

Assessment scale

0-5

Teaching methods

Opintojakso integroidaan Go to Market -kokonaisuuteen.
Kontaktipäivät: luennot, työpajat, tehtävät, dialogi
Etäjaksot: itsenäiset tai ryhmätehtävät

Learning materials

Moodlen ja Teamsin kirjallisuusvinkkien kautta tarkemmin, esim.
Sisältömarkkinoinnin työkalut
Sisältöstrategia
Menesty digimarkkinoinnilla
Vaikuttajamarkkinointi
sekä kriisiviestinnän kirjallisuus

Student workload

1 op = 27 h opiskelijan työtä

Content scheduling

Tammikuu: Mitä digitaalinen media on? Mitä kanavista pitää tietää 2022?
Helmikuu: Somekanavien valinta; sisältöstrategia
Maaliskuu: Analytiikka
Huhtikuu: Vaikuttajamarkkinointi, kustannukset ja tuloksellisuus
Toukokuu: Käytännön harjoittelun näyttäminen Go to Market -projektin avulla

Completion alternatives

Neuvoteltava etukäteen valmentajien kanssa

Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Kaikkia vaadittavia suorituksia ei ole palautettu.

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Tehtävien arvosanojen keskiarvo on tyydyttävä.

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Tehtävien arvosanojen keskiarvo on hyvä. Opiskelija on osallistunut aktiivisesti ja ryhmän oppimista edistävästi kontakti- ja etäopiskeluun.

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Tehtävät on tehty kiitettävästi. Opiskelija on osallistunut aktiivisesti ja ryhmän oppimista erityisesti edistävästi kontakti- ja etäopiskeluun.

Go back to top of page