New Solutions (15cr)
Code: 8T00BB26-3013
General information
- Enrolment period
- 25.11.2020 - 05.01.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 11.01.2021 - 24.02.2021
- Implementation has ended.
- Credits
- 15 cr
- Virtual portion
- 12 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Hospitality Management
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 60
- Degree programmes
- Degree Programme in Hospitality Management
- Person in charge
- Satu Kylmälä
- Course
- 8T00BB26
Objectives (course unit)
Students are able
- to pay attention to the new and existing phenomena, trends, and weak signals in the field and society
- to seek new research data in the professional field and based on the research data to yield concrete ideas to develop the field of business
Content (course unit)
WHAT chances does the field of business offer?
WHY do development, innovation, and envisioning belong to the competence in the field, and what tools are needed for them?
HOW can I find and recognise my own career path?
Location and time
Opintojakso toteutetaan virtuaalisena.
Exam schedules
5 op Kirjallisuustentti(tehtävät) Moodlessa
Assessment methods and criteria
Tutkimustyön perusteiden arviontimenetelmät löytyvät Moodlesta
Kirjallisuus:
hyväksytty tenttisuoritus (0-5)
Kehittäminen:
Ammatillinen osallistuminen (luennot/letäopetus, opettajien arviointi, vertaisarviointi) 30 %
Opponointi 10 %
Kehittämistehtävä (tiimi) 60 %
Assessment scale
0-5
Teaching methods
-luennot
-harjoitukset
-tiimityö
-kehittämistyö
-tentti
Learning materials
3 op Tutkimustyön perusteet (syksy 2020, oma Moodle-kurssi)
5 op Kirjallisuuspaketti
7 op Kehittäminen -tehtäväkohtaiset lähdemateriaalit
Student workload
3 op Tutkimustyön perusteet, tehty syksyllä 2020
5 op Kirjallisuus, yhteensä 135 h
7 op Kehittäminen, yhteensä 189 h
Content scheduling
Tutkimustyön perusteet syksy 2020
Kirjallisuus 5 op tentitään Moodlessa olevan ohjeistuksen mukaisesti
Kehittäminen 7 op
Maanantai 11.1.2020 klo 9.00 Opintojakson aloitus
Tunnit maanantaisin, tiistaisin ja keskiviikkoisin 9-15. Aikataulu tarkentuu myöhemmin.
Practical training and working life cooperation
Restonomikoulutuksen RESTO 2022 -tietotaitokilpailujen järjestämiseen suuntautuva kehittämistehtävä (projekti)
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Suorituksia puuttuu.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Tutkimustyön perusteet suoritettu (omat arviointikriteerit Moodlessa).
Hyväksytty kirjallisuustentti (omat arviointikriteerit Moodlessa).
Ammatillinen osallistuminen ei ole ollut aktiivista. Kehittämistyössä on puutteita. Työssä on hyödynnetty niukasti uutta tutkimustietoa ja – artikkeleita. Kehittämistyöstä voidaan tulkita, että opiskelija ei ole täysin sisäistänyt asiaa. Työssä on niukasti omaa pohdintaa. Kehittämistyö on esitelty koko ryhmälle ja toteutettu suunnitelmien mukaan. Työn laajuus ei ole suhteessa opintojakson resursseihin.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Tutkimustyön perusteet suoritettu (omat arviointikriteerit Moodlessa).
Hyväksytty kirjallisuustentti (omat arviointikriteerit Moodlessa). Ammatillinen osallistuminen on ollut hyvää tasoa.
Kehittämistyö on onnistunut hyvin. Tehtävä on suoritettu ja suunnitelmia on noudatettu. Hyödynnetty uutta tutkimustietoa sekä –artikkeleita. Työhön on liitetty omaa pohdintaa. Kehittämistyöstä voi tulkita, että opiskelija on sisäistänyt asian. Kehittämistyö on esitelty koko ryhmälle ja toteutettu suunnitelmien mukaan. Työn laajuus on suhteessa opintojakson resursseihin.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Tutkimustyön perusteet suoritettu (omat arviointikriteerit Moodlessa).
Hyväksytty kirjallisuustentti (omat arviointikriteerit Moodlessa). Ammatillinen osallistuminen on ollut kiitettävää.
Kehittämistyö on onnistunut erinomaisesti. Selkeä ja monipuolinen asian käsittely ja toimivat suunnitelmat. Työssä on hyödynnetty monipuolisesti uutta tutkimustietoa sekä –artikkeleita. Työhön on liitetty ansiokkaasti omaa pohdintaa. Kehittämistyö voi tulkita, että opiskelija on sisäistänyt asian ja hallitsee sen. Kehittämistyö on esitelty asianmukaisesti koko ryhmälle ja toteutettu suunnitelmien mukaan. Työn laajuus on suhteessa opintojakson resursseihin.