Skip to main content

Marketing (3cr)

Code: 3H00EO63-3002

General information


Enrolment period
25.10.2020 - 14.01.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
11.01.2021 - 14.05.2021
Implementation has ended.
Credits
3 cr
Virtual portion
3 cr
Mode of delivery
Online learning
Unit
Entrepreneurship (Proacademy)
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
15 - 60
Degree programmes
Degree Programme in Entrepreneurship and Team Leadership
Teachers
Veijo Hämäläinen
Tutta Tanttari
Antti Vuento
Tanja Verho
Course
3H00EO63

Objectives (course unit)

Opintojakson aikana opiskelijat tutustuvat käytännönläheisesti 2020-luvun markkinoinnin perusperiaatteisiin.
- Opiskelija osaa kehittää yrityksen brändiä markkinoinnin keinoin
- Opiskelija osaa tehdä myyntiä tukevaa markkinointia
- Opiskelija osaa mitata markkinoinnin vaikuttavuutta erilaisilla mittareilla
- Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa organisaation markkinointia kokonaisuutena

Content (course unit)

Mitä tulevaisuuden markkinointi on, ja mitä se vaatii alan ammattilaiselta?
Mitkä ovat 2020 -luvun markkinoinnin trendit ja miten niitä hyödynnetään?
Miten tavoitteet vaikuttavat markkinoinnin suunnitteluun?
Miten markkinointisuunnitelmasta rakennetaan arvoa tuottava kokonaisuus?

Prerequisites (course unit)

ei ole

Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)

Opiskelija on tutustunut erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia. Opiskelija osaa suunnitella yrityksen markknointia.

Assessment criteria, good (3-4) (course unit)

Opiskelija on perehtynyt erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia ja soveltanut joitain niistä käytännössä.

Assessment criteria, excellent (5) (course unit)

Opiskelija on perehtynyt hyvin erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia ja soveltanut mitattavin tuloksin joitain niistä käytännössä.

Location and time

Information can be found in the Teams of the group.

Exam schedules

Ei tenttejä, näyttö markkinointisuunnitelman muodossa.

Assessment methods and criteria

Arvioinnin perusteena on aktiivinen osallistuminen lähikerroilla, pienryhmätyöskentely (markkinointisuunnitelma) ja essee.

Assessment scale

0-5

Teaching methods

Training sessions, lectures, literature, challenges, sparring, pitching, independent and team work; integrated with courses of sales and service design.

Learning materials

Literature tips can be found from coaches and other teampreneurs.

Student workload

3 cr = on average 81 hours of work

Content scheduling

Kirjallisuuteen tutustuminen: esseet

Mitä on markkinointi ja markkinointiviestintä?

Markkinoinnin startti: mitä on markkinointi?

Markkinointisuunnitelma: ydinviesti, kanavat ja kohderyhmät

Completion alternatives

to be agreed beforehand with the coach

Practical training and working life cooperation

Toteutetaan mahdollisuuksien mukaan ulkopuoliselle toimeksiantajalle.

Further information

Opintojakso integroituu myynnin ja palvelumuotoilun opintojaksoihin eikä niitä voi suorittaa erillisinä.
Opintojakso edellyttää tiimiyritysten toimintaan soveltamista.

Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija ei ole osoittanut osaamistaan opintojakson sisällön ja tavoitteiden määrittämällä tavalla.

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija on tutustunut erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia. Opiskelija osaa suunnitella yrityksen markknointia.

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija on perehtynyt erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia ja soveltanut joitain niistä käytännössä.

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija on perehtynyt hyvin erilaisiin tapoihin toteuttaa markkinointia ja soveltanut mitattavin tuloksin joitain niistä käytännössä.

Go back to top of page